Beantwoord

Bezorging

• 1 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 643 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Beste...

ik heb mijn Sim only besteld en hij kwam het vandaag brengen, maar mijn vader, waarop ik zijn naam voor mijn accou t heb gedaan, was er niet. Omdat mijn vader spoedig werk heeft, als iemand hem belt moet Hij gelijk weg, dus ik weet niet wanneer hij vrij is. Hoe moet ik dan de afspraak maken voor wanneer ze de simkaart kunnen brengen?
icon

Beste antwoord door Wietske 2 oktober 2018, 11:05

Superleuk om te lezen dat je hebt gekozen voor een Ben abonnement! Het klopt inderdaad dat de contractant zelf aanwezig dient te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Ik begrijp dat dat wat lastig is bij onregelmatige werktijden. Je kunt bij AMP echter ook kiezen voor een specifieke bezorgtijd tegen een meerprijs. Dan kan je er bijvoorbeeld ook voor kiezen om de bestelling in de avond of op zaterdag te laten bezorgen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Superleuk om te lezen dat je hebt gekozen voor een Ben abonnement! Het klopt inderdaad dat de contractant zelf aanwezig dient te zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Ik begrijp dat dat wat lastig is bij onregelmatige werktijden. Je kunt bij AMP echter ook kiezen voor een specifieke bezorgtijd tegen een meerprijs. Dan kan je er bijvoorbeeld ook voor kiezen om de bestelling in de avond of op zaterdag te laten bezorgen.

Reageer