Beantwoord

Bezorging Samsung Galaxy s10e

• 10 december 2019
  • 1 reactie
  • 439 keer bekeken

Hey,

Ik heb een weekje geleden een samsung galaxy s10e besteld. Levering via de AMP groep is gister en vandaag twee keer niet gelukt. Beide keren heb ik tijd vrijgemaakt voor de levering maar nooit iemand van AMP gezien. Waardeloze tijdsverspilling dus. Net een mailtje van AMP gekregen dat de bestelling geanuleerd is. Via de klantenservice chat van Ben te horen gekregen dat het model opeens niet meer op vooraad is. Dit zou vervolgens betekenen dat ik het mobiel niet meer krijg.

Dit is waardeloze service van zowel AMP als Ben. Het maakt mij niet uit of het toestel niet op vooraad is, AMP te incapabel is google maps te lezen of wat voor verdere reden er zijn dat het toestel nu niet geleverd kan worden. Ik wacht nu een week op een nieuw mobiel. Het lijkt mij dat als een bestelling gedaan is die ook geleverd kan worden. 

Heb ik de klantenservice verkeerd begrepen of is het echt zo treurig?

Max

icon

Beste antwoord door Romy 11 december 2019, 15:11

Hi Max! Jeetje wat balen! Zoals ik lees heb je al een bezorg afspraak kunnen maken via AMP (verbeter me als ik het verkeerd heb aub!). Mocht dit het geval zijn kun je hiervoor het beste contact zoeken met hen, dit omdat zij de levering verzorgen. Hierin kan ik niets voor je uitzoeken. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hi Max! Jeetje wat balen! Zoals ik lees heb je al een bezorg afspraak kunnen maken via AMP (verbeter me als ik het verkeerd heb aub!). Mocht dit het geval zijn kun je hiervoor het beste contact zoeken met hen, dit omdat zij de levering verzorgen. Hierin kan ik niets voor je uitzoeken. 

Reageer