Beantwoord

Geen Sim ontvangen

  • 9 november 2018
  • 1 reactie
  • 757 keer bekeken

Heb abonnement afgesloten. Nog geen simkaart ontvangen.
icon

Beste antwoord door Wietske 12 november 2018, 09:52

Hoi Petra, wat ontzettend leuk dat je een bestelling bij ons geplaatst hebt! Een simkaart is dan wel zo handig 😉 We zijn nu een paar dagen verder, heb je nog steeds geen simkaart binnen? Mocht dit het geval zijn dan kan ik je een nieuwe simkaart toesturen. Zou je dan wel eerst via Ik Ben willen controleren of de adresgegevens correct zijn? Dat kan via deze link. Ik hoor graag van je.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Petra, wat ontzettend leuk dat je een bestelling bij ons geplaatst hebt! Een simkaart is dan wel zo handig 😉 We zijn nu een paar dagen verder, heb je nog steeds geen simkaart binnen? Mocht dit het geval zijn dan kan ik je een nieuwe simkaart toesturen. Zou je dan wel eerst via Ik Ben willen controleren of de adresgegevens correct zijn? Dat kan via deze link. Ik hoor graag van je.

Reageer