Sticky

Hoe verloopt de levering van een abonnement?

  • 6 mei 2019
  • 0 reacties
  • 835 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +6

Wat ontzettend leuk dat je de keuze hebt gemaakt voor een Ben abonnement. In dit topic kun je lezen hoe de levering van jouw bestelling in elkaar zit. Dit kan namelijk op twee manieren. Je hebt tijdens de bestelling gekozen voor een abonnement met toestel of voor een simonly abonnement.

Abonnement met toestel: Bij een abonnement met toestel wordt de bezorging gedaan door onze koerier AMP. Maximaal vijf werkdagen na de bestelling ontvang je een mail om een bezorgafspraak te maken. Je kunt zelf een datum kiezen waarop jij het toestel wilt ontvangen. Let op: Bij de bezorging dien je zelf aanwezig te zijn. Het is niet mogelijk om iemand te machten om het toestel in ontvangst te nemen. De koerier komt het toestel brengen en controleert jouw gegevens, ook zal de koerier vragen om een pin betaling te doen van 0,01 euro. Let op: Deze betaling kun je alleen doen met de bankpas die hoort bij het rekeningnummer dat je hebt opgegeven tijdens de bestelling. Heb je gekozen om jouw toestel in een keer af te betalen of om een gedeeltelijke betaling te doen. Dan betaal je dit bedrag ook aan de AMP koerier.

Simonly: Tijdens de bestelling van een simonly abonnement heb je de keuze kunnen maken om de 0,01 euro betaling te doen via IDEAL of via een pin betaling. Als je het via IDEAL hebt gedaan dan valt jouw bestelling binnen 5 werkdagen door de brievenbus. Je hoeft bij een IDEAL betaling geen bezorgafspraak te maken.

Heb je gekozen om de 0,01 euro betaling via een pin betaling te doen. Dan wordt jouw abonnement net als bij een abonnement met toestel geleverd door onze koerier van AMP.

 

Let op! 

AMP-Groep geven onze klanten de mogelijkheid om (tegen betaling) de bestelling op een bepaald tijdsvak te laten bezorgen. Vanwege het Corona (COVID19) virus heeft AMP-Groep diverse maatregelen genomen om besmetting te voorkomen. Hierdoor kan AMP-Groep niet meer de belofte maken dat bestelling in de desbetreffende tijdsvakken worden bezorgd.

Om deze reden hanteert AMP-Groep vanaf 18 maart 2020 geen tijdsvakken meer. Vanaf dat moment ontvangen klanten rond 21.30u een sms met daarin de mededeling dat de bestelling de volgende dag tussen 8.30u en 18.00u gratis wordt bezorgd.

 

Meer informatie over de bezorging is via de volgende link te vinden: https://ampgroep.nl/informatie-corona-virus 


0 reacties

Geen reactie

Reageer