Beantwoord

Levering telefoon

  • 4 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 593 keer bekeken

27-7-2020 heb ik een nieuwe telefoon besteld met abonnement. Ik heb een bevestiging mail ontvangen, maar daarna niets meer vernomen. wanneer mijn telefoon wordt geleverd.

[edit: ordernummer verwijderd]

Is mijn bestelling wel goed gegaan?

De klantenservice online en ‘mijn Ben’ toont aan, dat de website op dit moment niet beschikbaar is ivm onderhoud. 
 

Ik hoor graag iets terug.

 

Groet, Fenneken Pongers

icon

Beste antwoord door Romy 13 augustus 2020, 11:43

Hi Fenneken, ik heb jammer genoeg nog geen privé bericht van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat vooral een berichtje achter. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Fenneken, leuk dat je een abonnement met toestel hebt besteld! Ik kijk graag even met je mee. Zou je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het IBAN rekening nummer kunnen verstrekken?

Reputatie 5
Badge +9

Hi Fenneken, ik heb jammer genoeg nog geen privé bericht van je mogen vernemen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat vooral een berichtje achter. Voor nu wens ik je een hele fijne dag! 

Reageer