Beantwoord

Na meer dan 2 weken nog steeds geen simkaart

• 12 september 2018
  • 7 reacties
  • 871 keer bekeken

Op 27 augustus heb ik een abonnement afgesloten, welke de dag erop geactiveerd werd met een melding dat mijn simkaart verstuurd was. Anderhalve week later op donderdag 6 augustus had ik deze nog steeds niet ontvangen en heb ik vervolgens gebeld met de servicedesk. De servicedesk liet me weten dat ze nog dezelfde dag een nieuwe simkaart zouden versturen. Ook zouden mijn kosten voor de maand august vervallen, maar over de kosten daarna kon niets gezegd worden.

Nu zijn ruim 2 weken verstreken sinds het afsluiten van mijn abonnement en de 2e simkaart die verstuurd werd heeft minimaal 1 week nodig gehad om te arriveren. In de tussentijd draait mijn abonnement gewoon door ondanks dat Ben exact zou kunnen bepalen wanneer ik mijn simkaart voor het eerst activeer. Tevens heb ik als noodoplossing al minimaal 10€ gebruikt aan prepaid met het minimaal houden.

Dit is toch wel een zeer slechte eerste ervaring met een provider. Verder trek ik twijfels dat beide simkaarten nog zullen arriveren gezien de tijd die verstreken is sinds de verzending.
icon

Beste antwoord door Romy 13 september 2018, 11:55

Hi mpaalvast. Dit klinkt inderdaad niet als een fijne binnenkomst bij Ben. ik kan me goed voorstellen dat jij dit liever anders had gezien.

Ik ga dit dan ook meteen voor je in orde maken. Binnen maximaal drie werkdagen ligt de simkaart op de mat en kun je hem in jouw persoonlijke ik-Ben pagina activeren. Mocht dit niet lukken kan je me even een bericht versturen zodat ik dat voor je kan regelen. De gemaakte kosten voor het abonnement ga ik natuurlijk voor je vergoeden. In oktober komt de factuur vrij met de kosten waarin ik je tegemoet wil komen. Kun je dan contact met me opnemen?

Ik hoop dat je je op deze manier geholpen voelt. Sorry voor het ongemak.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi mpaalvast. Dit klinkt inderdaad niet als een fijne binnenkomst bij Ben. ik kan me goed voorstellen dat jij dit liever anders had gezien.

Ik ga dit dan ook meteen voor je in orde maken. Binnen maximaal drie werkdagen ligt de simkaart op de mat en kun je hem in jouw persoonlijke ik-Ben pagina activeren. Mocht dit niet lukken kan je me even een bericht versturen zodat ik dat voor je kan regelen. De gemaakte kosten voor het abonnement ga ik natuurlijk voor je vergoeden. In oktober komt de factuur vrij met de kosten waarin ik je tegemoet wil komen. Kun je dan contact met me opnemen?

Ik hoop dat je je op deze manier geholpen voelt. Sorry voor het ongemak.
Ik heb de simkaart ontvangen! In oktober zal ik nogmaals een bericht sturen
Reputatie 5
Badge +12
Wat fijn! Dan kan je nu in elk geval gebruik gaan maken van het Ben abonnement. Ik zie dat er op 6 september een vergoeding van 1,75 euro is ingeschoten voor de eerste factuur over de periode 28 augustus t/m 31 augustus 2018. Dit bedrag zal meegaan met jouw volgende factuur. Wanneer de factuur van de maand september online staat dan zien we jouw berichtje tegemoet zodat we ook de overige compensatie voor je kunnen berekenen.
Wat fijn! Dan kan je nu in elk geval gebruik gaan maken van het Ben abonnement. Ik zie dat er op 6 september een vergoeding van 1,75 euro is ingeschoten voor de eerste factuur over de periode 28 augustus t/m 31 augustus 2018. Dit bedrag zal meegaan met jouw volgende factuur. Wanneer de factuur van de maand september online staat dan zien we jouw berichtje tegemoet zodat we ook de overige compensatie voor je kunnen berekenen.

Beste Wietse,

Hierbij het berichtje dat ik zou sturen wanneer ik de factuur van September ontving n.a.v. de bovenliggende posts.
Reputatie 5
Badge +9

Beste Wietse,

Hierbij het berichtje dat ik zou sturen wanneer ik de factuur van September ontving n.a.v. de bovenliggende posts.

Bedankt voor je bericht! Ik zie dat je vanaf 14-09 weer gebruik hebt gemaakt van het abonnement. Ik wil dan ook graag de kosten van 1 t/m 14 september voor je vergoeden. Ik kom dan uit op een bedrag van 6,25 euro. Ga je hiermee akkoord?

Wat fijn! Dan kan je nu in elk geval gebruik gaan maken van het Ben abonnement. Ik zie dat er op 6 september een vergoeding van 1,75 euro is ingeschoten voor de eerste factuur over de periode 28 augustus t/m 31 augustus 2018. Dit bedrag zal meegaan met jouw volgende factuur. Wanneer de factuur van de maand september online staat dan zien we jouw berichtje tegemoet zodat we ook de overige compensatie voor je kunnen berekenen.Beste Wietse,

Bedankt voor je bericht! Ik zie dat je vanaf 14-09 weer gebruik hebt gemaakt van het abonnement. Ik wil dan ook graag de kosten van 1 t/m 14 september voor je vergoeden. Ik kom dan uit op een bedrag van 6,25 euro. Ga je hiermee akkoord?

prima!
Reputatie 3
Badge +2
Top! Ik heb de compensatie voor je ingediend. Dit zal verrekend worden met de factuur van volgende maand 🙂

Reageer