Beantwoord

Nieuwe bezorgings afspraak AMP

• 10 maart 2019
  • 1 reactie
  • 823 keer bekeken

Ik heb mijn abbonement verlengt bij Ben en hierbij een nieuwe mobiel besteld, na de bestelling kwam ik er echter achter dat er een fout was in mijn persoonlijke gegevens, deze fout is nu verbeterd en mij is verteld dat ik mijn bezorg afspraak bij AMP moest annuleren en dan een nieuwe afspraak moest maken, ik heb nu mijn afspraak bij AMP geannuleerd maar weet niet wat ik nu verder moet doen, kan iemand me helpen?
icon

Beste antwoord door Romy 12 maart 2019, 11:53

Hi! Goed dat je contact opneemt rondom jouw bestelling. Ik heb dit even voor je nagekeken in AMP. Hier kan ik terug lezen dat de bestelling geannuleert is. Je kunt het beste een nieuwe bestelling plaatsen via de website. Mocht je jouw bestelling liever telefonisch plaatsen zodat je zeker weet dat alles goed gaat, kun je even bellen met 0800-2462468. Ik wens je een hele fijne dag toe!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Hi! Goed dat je contact opneemt rondom jouw bestelling. Ik heb dit even voor je nagekeken in AMP. Hier kan ik terug lezen dat de bestelling geannuleert is. Je kunt het beste een nieuwe bestelling plaatsen via de website. Mocht je jouw bestelling liever telefonisch plaatsen zodat je zeker weet dat alles goed gaat, kun je even bellen met 0800-2462468. Ik wens je een hele fijne dag toe!

Reageer