Beantwoord

Nog geen mail ontvangen van AMP Groep

• 9 maart 2018
  • 9 reacties
  • 1064 keer bekeken

Beste Ben,

Ik heb op 28 februari mijn contract met jou verlengt (333944112)…
Je reageerde dol enthousiast.
Maar daarna een oorverdovende stilte.

Jouw koeriersdienst heeft tot nu toe niks van zich laten horen.
Hoe komt dat?
Wat is de status van mijn bestelling?
Wanneer wordt mijn nieuwe telefoon geleverd?
icon

Beste antwoord door Angelique 10 maart 2018, 14:02

Mijn excuus, Jeroen. Ik had een typfout gemaakt bij het invoeren van het ordernummer. Het juiste ordernummer heb ik gevonden en zie dat de koerier aangeeft de bestelling te hebben geannuleerd. Hieronder kun je de acties vinden die zijn ondernomen om contact met jou op te nemen.

2018-02-28 Order voorgemeld, klant kan een afspraak maken
2018-03-03 3 keer gebeld geen contact met klant
2018-03-09 Geannuleerd zonder bezorgpoging

Omdat de koerier geen terugkoppeling van jou had ontvangen, hebben zij de order gisteren geannuleerd. Wellicht dat de mailtjes van AMP Groep in jouw SPAM box terecht waren gekomen en daardoor de mogelijkheid om een afspraak te maken gemist. De mails zijn verzonden naar een planet mailadres.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Jeroen, super leuk dat je een verlenging hebt aangevraagd bij ons 😃

Goed nieuws! Ik zie terug dat er voor aanstaande maandag een afspraak is ingepland om het toestel te laten leveren. Alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon!
Hoi Jeroen, super leuk dat je een verlenging hebt aangevraagd bij ons 😃

Goed nieuws! Ik zie terug dat er voor aanstaande maandag een afspraak is ingepland om het toestel te laten leveren. Alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon!

Hoi Angelique,

om hem bij mij af te leveren?
op welk adres dan?
want ik heb daar niks over geplanned…

Jeroen
Reputatie 6
Badge +8
Mijn excuus, Jeroen. Ik had een typfout gemaakt bij het invoeren van het ordernummer. Het juiste ordernummer heb ik gevonden en zie dat de koerier aangeeft de bestelling te hebben geannuleerd. Hieronder kun je de acties vinden die zijn ondernomen om contact met jou op te nemen.

Omdat de koerier geen terugkoppeling van jou had ontvangen, hebben zij de order gisteren geannuleerd. Wellicht dat de mailtjes van AMP Groep in jouw SPAM box terecht waren gekomen en daardoor de mogelijkheid om een afspraak te maken gemist. De mails zijn verzonden naar een planet mailadres.

Beste Angelique…
Ik weet niet hoe ze daar bij komen.

Ik heb op 28 februari geen mail van AMP ontvangen.

Ik heb ook geen bericht in mijn spambox van AMP op die datum….

Ik ben zeker niet op (zaterdag???) 3 maart gebeld, en ik heb die dag ook GEEN 3 oproepen gemist…

Dus hoe zit dit?
Weet je heel zeker dat je nu wel het juiste ordernummer gechecked hebt?

Ik neem aan dat iemand van Ben maandag telefonisch contact met mij opneemt
zodat deze situatie zo snel mogelijk opgelost wordt.

Want ik wordt hier niet blij van…
Reputatie 6
Badge +8
Ik weet 100% zeker dat dit het juiste ordernummer is geweest, Jeroen. Deze informatie kom ik namelijk tegen. Als jij aangeeft geen telefoontjes óf een mail te hebben gehad, dan kun je altijd nog even contact opnemen met AMP voor meer uitleg over de geannuleerde bestelling. Helaas kan ik je alleen informeren over wat ik zie staan...

Mocht je de bestelling opnieuw willen plaatsen, dan kan dit uiteraard! Laat je het mij weten? Dan zorg ik ervoor dat je op een gewenste dag/tijdstip een telefoontje van ons ontvangt.
Beste Angelique,

Ik vind het een heel rare gang van zaken dat een derde partij
mijn bestelling annuleert zonder dat ik daar van op de hoogte wordt gesteld.

Maar goed.
Hoe gaan we de ontstane situatie zo snel mogelijk oplossen?
Want ik wil mijn bestelling zeker (opnieuw) plaatsen.

Dus ik hoor graag snel van jullie.
Reputatie 6
Badge +8
Begrijp ik helemaal, Jeroen. Als ik meer informatie beschikbaar had, dan had ik jou hiervan voorzien. Om de verlenging opnieuw te plaatsen kun je telefonisch contact opnemen met mijn collega's. Zij zijn te bereiken op 0800 - 246 246 8 op werkdagen van 08:00 uur 's ochtends tot 20:00 uur 's avonds. Ook kun je de verlenging zelf online aanvragen. Klik hier om zelf de verlenging aan te vragen. Wil je liever dat wij contact met jou opnemen om de verlenging opnieuw aan te vragen, dan is dit geen enkel probleem! Wil je mij alleen laten weten wanneer wij jou kunnen bereiken (dag/tijdstip)?
Angelique,

Via de link lukt het me niet, krijg een melding.
Dus als jullie me vandaag (14 maart) vanaf 11.00 u willen bellen
kunnen we deze situatie hopelijk oplossen.

Jeroen
Reputatie 6
Badge +8
Zal ik voor zorgen, Jeroen! Mijn collega Monique zal na 11e contact met jou opnemen 🙂

Reageer