Beantwoord

Sim niet ontvangen?

• 19 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 713 keer bekeken

Deze maand v tele2 naar Ben overgestapt, abbo is al meer dan 2 weken actief.. maar nog geen sim kaart ontvangen? Was ff bang datie in de post gejat was, maar gelukkig geen verbruik (mbs/bel/sms) te detecteren.

Kunnen jullie de sim nogmaals versturen en de missende dagen compenseren zoals bij het vorige topic in dit subforum?

Mvg
icon

Beste antwoord door Shanna 22 oktober 2018, 14:32

Hoi, wat leuk dat je een abonnement hebt aangeschaft bij Ben en wat fijn dat je toch je simkaart hebt ontvangen! Mochten we verder nog wat voor je kunnen doen, laat het ons dan weten. Ik wens je veel plezier met je Ben abonnement 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Laat maar, was mijn eigen fout. Sim wel ontvangen, was klaarblijkelijk iets te netjes opgeruimd.

Topic kan dicht 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Hoi, wat leuk dat je een abonnement hebt aangeschaft bij Ben en wat fijn dat je toch je simkaart hebt ontvangen! Mochten we verder nog wat voor je kunnen doen, laat het ons dan weten. Ik wens je veel plezier met je Ben abonnement 🙂
Pff tele2 heeft deze maand ook gewoon nog in rekening gebracht... Moest ik mn oude provider alsnog zelf opzeggen 😴?
Reputatie 5
Badge +12
Nee hoor, dat hebben wij voor je gedaan! 😃 Het abonnement bij jouw vorige provider is opgezegd per 30 september. De meeste providers factureren achteraf dus ik vermoed dat je nu jouw eindfactuur hebt ontvangen over de maand september. Mocht je dit zeker willen weten dan raad ik je aan om hiervoor de factuur bij jouw oude provider te bekijken.

Reageer