Beantwoord

simkaart niet gekregen ivm niet de meisjesnaam ingevuld

  • 3 december 2018
  • 1 reactie
  • 928 keer bekeken

Goedeavond,
Ik heb vorige week een abonnement afgesloten voor mezelf en dat ging erg snel en het beviel goed.
Dus afgelopen zaterdag hetzelfde abonnement aangevraagd voor mijn moeder.
Omdat zij niet kan internetbankieren moest de 0,01 cent gepind worden bij de bezorger.
Hij zou vandaag langskomen.
Hij is inderdaad geweest maar wilde de simkaart niet afleveren omdat het abonnement niet op mijn moeder haar meisjesnaam staat maar op haar getrouwde naam.
Ik snap daar helemaal niets van, mijn abonnement staat ook gewoon op mijn getrouwde naam.
Haar rekeningnummer staat ook gewoon op dezelfde naam en op haar ID staan allebei de namen, haar getrouwde naam en haar meisjesnaam maar toch kreeg ze de simkaart niet.
Hier snap ik dus echt niets van. Wat nu?
Mvg,

M.Vermeulen
icon

Beste antwoord door Romy 5 december 2018, 10:26

Goedeavond,
Ik heb vorige week een abonnement afgesloten voor mezelf en dat ging erg snel en het beviel goed.
Dus afgelopen zaterdag hetzelfde abonnement aangevraagd voor mijn moeder.
Omdat zij niet kan internetbankieren moest de 0,01 cent gepind worden bij de bezorger.
Hij zou vandaag langskomen.
Hij is inderdaad geweest maar wilde de simkaart niet afleveren omdat het abonnement niet op mijn moeder haar meisjesnaam staat maar op haar getrouwde naam.
Ik snap daar helemaal niets van, mijn abonnement staat ook gewoon op mijn getrouwde naam.
Haar rekeningnummer staat ook gewoon op dezelfde naam en op haar ID staan allebei de namen, haar getrouwde naam en haar meisjesnaam maar toch kreeg ze de simkaart niet.
Hier snap ik dus echt niets van. Wat nu?
Mvg,

M.Vermeulen


Hi! Wat leuk dat je twee abonnementen hebt afgesloten, minder leuk dat het tweede abonnement minder soepel is verlopen. Ik kan me goed voorstellen dat je hier meer verduidelijking over vraagt. Ik heb de exacte regels wat betreft het afleveren van het abonnement even voor je erbij gepakt. Onze koeriersdienst mag het simkaartje overhandigen wanneer een van de twee namen overeenkomt op het ID bewijs en het contract. De koerier mag ter extra controle naar het trouwboekje vragen. Omdat ik geen invloed kan uitoefenen over het afleveren wil ik je dan ook vragen, samen met de contractant in verband met de privacy, contact op te nemen met AMP. Zij kunnen dan een nieuwe afspraak met jou inplannen. Sorry voor het ongemak.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Goedeavond,
Ik heb vorige week een abonnement afgesloten voor mezelf en dat ging erg snel en het beviel goed.
Dus afgelopen zaterdag hetzelfde abonnement aangevraagd voor mijn moeder.
Omdat zij niet kan internetbankieren moest de 0,01 cent gepind worden bij de bezorger.
Hij zou vandaag langskomen.
Hij is inderdaad geweest maar wilde de simkaart niet afleveren omdat het abonnement niet op mijn moeder haar meisjesnaam staat maar op haar getrouwde naam.
Ik snap daar helemaal niets van, mijn abonnement staat ook gewoon op mijn getrouwde naam.
Haar rekeningnummer staat ook gewoon op dezelfde naam en op haar ID staan allebei de namen, haar getrouwde naam en haar meisjesnaam maar toch kreeg ze de simkaart niet.
Hier snap ik dus echt niets van. Wat nu?
Mvg,

M.Vermeulen


Hi! Wat leuk dat je twee abonnementen hebt afgesloten, minder leuk dat het tweede abonnement minder soepel is verlopen. Ik kan me goed voorstellen dat je hier meer verduidelijking over vraagt. Ik heb de exacte regels wat betreft het afleveren van het abonnement even voor je erbij gepakt. Onze koeriersdienst mag het simkaartje overhandigen wanneer een van de twee namen overeenkomt op het ID bewijs en het contract. De koerier mag ter extra controle naar het trouwboekje vragen. Omdat ik geen invloed kan uitoefenen over het afleveren wil ik je dan ook vragen, samen met de contractant in verband met de privacy, contact op te nemen met AMP. Zij kunnen dan een nieuwe afspraak met jou inplannen. Sorry voor het ongemak.

Reageer