Beantwoord

mobiel oververhit geraakt tijdens opladen en start nu niet meer

• 13 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 570 keer bekeken

Ik heb mijn mobiel aan de oplader gehangen, en toen ik een paar uur later naar mijn telefoon keek was hij zo warm geworden dat de USB-C poort en een deel van het kabeltje gesmolten zijn. De telefoon start nu niet meer op. Het gaat om een LG Nexus 5X.

Ten eerste vraag ik me af of dit een vaker voorkomend probleem is in het algemeen of met deze telefoon. Heeft iemand dezelfde ervaring gehad?

Verder vraag ik me af hoe dit nu opgelost moet worden, ik wil namelijk zo snel mogelijk een nieuwe telefoon. Hoe worden dit soort dingen opgelost bij Ben? Ik hoor graag van andere mensen die hier ervaring mee hebben, en van Ben zelf.

Met vriendelijke groet,

Devika Vorstermans
icon

Beste antwoord door Wietske 15 oktober 2018, 10:30

Hè bah Devika, wat moet je zijn geschrokken! Ik ben blij dat je er zelf geen schade aan hebt overgehouden. Ik snap dat je dit graag opgelost ziet. Ik zie dat je de telefoon via een dealer hebt besteld. De garantie en reparaties wat betreft jouw toestel verlopen via de dealer. Mijn advies is daarom om contact op te nemen met de dealer Belsimpel. Zij zullen jou hiermee verder helpen. Een andere optie is dat je hierover contact opneemt met de fabrikant van jouw telefoon.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hey Devika,

Wat erg! Gelukkig is het niet uit de hand gelopen. Zelf heb ik hier "gelukkig" geen ervaring mee.

Maandag zijn de moderators er weer en dan kunnen ze je helpen met je probleem. Want helaas weet ik niet hoe dit in zijn werking gaat.

Je kan trouwens ook even op google intypen wat je probleem is om te kijken of er meer mensen zijn die dit probleem hebben met de zelfde telefoon.

Ik wens je een fijne avond!
Reputatie 5
Badge +12
Hè bah Devika, wat moet je zijn geschrokken! Ik ben blij dat je er zelf geen schade aan hebt overgehouden. Ik snap dat je dit graag opgelost ziet. Ik zie dat je de telefoon via een dealer hebt besteld. De garantie en reparaties wat betreft jouw toestel verlopen via de dealer. Mijn advies is daarom om contact op te nemen met de dealer Belsimpel. Zij zullen jou hiermee verder helpen. Een andere optie is dat je hierover contact opneemt met de fabrikant van jouw telefoon.

Reageer