Beantwoord

Smartphone start niet meer op

• 5 juni 2017
  • 1 reactie
  • 841 keer bekeken

Sinds vrijdag start mijn LG G3 niet meer op. Telkens als ik hem aan wil doen, krijg ik het lg logo in beeld en vervolgens een blauw scherm. Daarna valt hij volledig uit.

Mijn abonnement loopt nog twee maanden door. Valt mijn smartphone nog binnen de garantie en is deze nog te repareren?
icon

Beste antwoord door Joost 5 juni 2017, 19:55

Goedenavond, Martijn!

Dan zul je vast geen leuk weekend hebben gehad als je mobiele telefoon niet meer aangaat. Wel lekker rustig soms. 🙂 Nee grapje, ik weet een oplossing.

Als er geen val of waterschade aan je mobiele telefoon is en je hebt hem aangeschaft via de website van Ben dan kun je hem gewoon aanmelden ter reparatie. Heb je hem aangeschaft via een dealer, (wederverkoper van Ben) dan kun je hem daar aanmelden ter reparatie.

Op elke mobiele telefoon zit standaard minimaal 2 jaar garantie. Gewoon even naar de klantenservice van Ben of dealer bellen.

Graag gedaan!
^onlinejoost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge
Goedenavond, Martijn!

Dan zul je vast geen leuk weekend hebben gehad als je mobiele telefoon niet meer aangaat. Wel lekker rustig soms. 🙂 Nee grapje, ik weet een oplossing.

Als er geen val of waterschade aan je mobiele telefoon is en je hebt hem aangeschaft via de website van Ben dan kun je hem gewoon aanmelden ter reparatie. Heb je hem aangeschaft via een dealer, (wederverkoper van Ben) dan kun je hem daar aanmelden ter reparatie.

Op elke mobiele telefoon zit standaard minimaal 2 jaar garantie. Gewoon even naar de klantenservice van Ben of dealer bellen.

Graag gedaan!
^onlinejoost

Reageer