Beantwoord

Abonnement en acties

• 26 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

• Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
Hoi Ben,

Ik wil graag een abonnement bij jullie afsluiten, maar heb op dit moment nog een jaar-abonnement bij een andere provider, wat (eind) volgende maand afloopt.
Nu wil ik graag gebruik maken van de actie geen aansluitkosten, maar die is over 3 dagen voorbij.
Is het mogelijk om nu een abonnement bij jullie af te sluiten (met de actie) en dat volgende maand pas in te laten gaan? Of moet ik dan nu het abonnement afsluiten, en dan tijdelijk 2 abonnementen hebben? Hoe zit dat dan met nummerbehoud etc.

Groeten,
Esther
icon

Beste antwoord door Jill 27 augustus 2018, 11:41

Hi Eniem, wat onwijs leuk dat je voor ons wilt kiezen! Als je het abonnement met nummerbehoud aanvraagd dan gaat het abonnement pas in op de dag dat wij het nummer mogen overnemen van jouw huidige provider. Zo kom je niet met dubbele kosten. Je kunt hem dus nu al aanvragen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Eniem, wat onwijs leuk dat je voor ons wilt kiezen! Als je het abonnement met nummerbehoud aanvraagd dan gaat het abonnement pas in op de dag dat wij het nummer mogen overnemen van jouw huidige provider. Zo kom je niet met dubbele kosten. Je kunt hem dus nu al aanvragen!

Reageer