Beantwoord

Abonnement kind afsluiten en wachttijd

• 19 juni 2018
  • 3 reacties
  • 206 keer bekeken

Goedemiddag,

Wegens de aantrekkelijk tarieven hebben we een abonnement voor onze dochter bij jullie afgesloten. Ivm nummerbehoud gaat eea 11 juli in. Nu willen we voor onze zoon ook een abonnement af nemen maar moeten we nu eerst 2 maanden(betaalde facturen) wachten?

We kunnen deze ook op mijn naam afsluiten dan kan het direkt maar ik wil zelf ook nog overstappen als Ben voor de kids bevalt en dan lopen we het hogere bedrag (incl. telefoon)aan vriendenvoordeel mis en zal ik zelf ook weer 2 maanden (betaalde facturen) moeten wachten.

We willen allemaal naar ben maar hoe kunnen we dat het beste aanpakken? De kinderen zijn nog geen 18 dus het zal 3 abonnementen op max 2 namen kunnen worden.

Evelien van Dijk
icon

Beste antwoord door Jill 20 juni 2018, 09:14

Hoi Evelien, wat onwijs leuk dat jullie met heel het gezin naar ons toe willen komen! Het is mogelijk om meerdere abonnementen op een naam af te sluiten. Je hoeft hier geen twee maanden voor te wachten. Mocht het niet lukken via de website dan kun je het best even contact opnemen met onze sales toppers op het telefoonnummer: 0800 - 246 24 68
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hoi Evelien, wat onwijs leuk dat jullie met heel het gezin naar ons toe willen komen! Het is mogelijk om meerdere abonnementen op een naam af te sluiten. Je hoeft hier geen twee maanden voor te wachten. Mocht het niet lukken via de website dan kun je het best even contact opnemen met onze sales toppers op het telefoonnummer: 0800 - 246 24 68
ok nou ik ben heel benieuwd! had toch ergens gelezen dat je 2 mnd moet wachten als je 2 of meer abbo's op je naam wil. Snap ik ook wel omdat je eerst moet bewijzen dat je een goede klant bent maar is nu voor ons heel onhandig. Ik ga het proberen voor mijn zoon en daarna voor mezelf!
Reputatie 5
Badge +12
Geen probleem! Ik begrijp zeker dat je liever beide abonnementen tegelijkertijd afsluit 🙂 De saleslijn is tot vanavond 20:00 uur bereikbaar. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Reageer