Beantwoord

Abonnement met nieuwe mobiel bestellen niet mogelijk

  • 23 juli 2018
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

hi,

ik heb geprobeerd een nieuw mobiel te bestellen, maar dat lukte niet omdat ik nog een rekening van april open had staan ik heb die uit eindelijk vrijdag betaald en het is nog steeds niet verwerkt en kan nog steeds geen nieuwe mobiel bestellen kan iemand me daarbij helpen
icon

Beste antwoord door Wietske 24 juli 2018, 11:18

Wat ontzettend leuk dat je een nieuw abonnement bij ons wil afsluiten Montell! Ik zie inderdaad dat er op dit moment geen facturen openstaan. Ik heb daarom een melding gemaakt richting de juiste afdeling om jouw order alsnog door te zetten. Je ontvangt een e-mailbevestiging wanneer dit gelukt is.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Wat ontzettend leuk dat je een nieuw abonnement bij ons wil afsluiten Montell! Ik zie inderdaad dat er op dit moment geen facturen openstaan. Ik heb daarom een melding gemaakt richting de juiste afdeling om jouw order alsnog door te zetten. Je ontvangt een e-mailbevestiging wanneer dit gelukt is.

Reageer