Beantwoord

Bestelling

  • 25 February 2019
  • 3 reacties
  • 382 keer bekeken

Hallo,
Ik heb een kwartier geleden een abbonement besteld en ik heb ter controle €0,01 betaald. Alleen werd ik daarna niet meer doorverwezen naar de site en heb ik nog geen bevestiging per e-mail ontvangen. Ik zou worden doorverwezen naar de pagina om nummerbehoud te regelen, maar ik werd dus naar de homepage teruggeleid. Is de aanvraag voor het Sim-only abonnement binnen en kan ik alsnog nummerbehoud aanvragen?

Alvast bedankt,
Menno
icon

Beste antwoord door Jill 25 February 2019, 14:57

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen dat het nummerbehoud gelukt is! Ik wens je nog een fijne avond toe.
Dankjewel Jill.
ik heb contact gehad met de klantenservice en neb nummerbehoud aangevraagd!

Groeten!
Reputatie 5
Badge +7
Hi Menno,

wat onwijs leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten! Het is mogelijk om achteraf nummerbehoud aan te vragen. Je kunt dit doen via www.ben.nl/nummerbehoud je hebt hier wel een persoonlijke ik Ben pagina voor nodig. De inlog gegevens krijg je via de e-mail. Mocht je willen dat ik voor je check of alles goed gegaan is met de bestelling stuur mij dan een privébericht met hierin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer.

Reageer