Beantwoord

Bezorging toestel, nog geen mail wanneer.

  • 2 July 2018
  • 7 reacties
  • 540 keer bekeken

Heb afgelopen maandag een telefoon met abonnement besteld. Maar ik heb nog niets gehoord over de bezorging van mijn telefoon. Geen mail of wat dan ook.
icon

Beste antwoord door Romy 6 January 2020, 16:21

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Onwijs leuk dat je een nieuwe bestelling bij ons geplaatst hebt Silvia! Ik snap zeker dat je staat te trappelen om het nieuwe toestel in ontvangst te nemen. Ik kijk het graag voor je na. Zou je mij hiervoor het Ben ordernummer van de bestelling willen sturen? Deze begint met 334.
334280430
Reputatie 5
Badge +12
Top, dankjewel! Ik zie dat dit een bestelling is die op 25 juni geplaatst is. Deze bestelling is inmiddels geannuleerd naar aanleiding van het telefonische contact met de klantenservice op 27 juni. De annulering van deze order is echter vastgelopen. Dit is inmiddels doorgezet door mijn collega zodat de order alsnog geannuleerd kan worden. Zodra de annulering definitief is verwerkt kan je weer een nieuwe bestelling plaatsen.
Top, dankjewel! Ik zie dat dit een bestelling is die op 25 juni geplaatst is. Deze bestelling is inmiddels geannuleerd naar aanleiding van het telefonische contact met de klantenservice op 27 juni. De annulering van deze order is echter vastgelopen. Dit is inmiddels doorgezet door mijn collega zodat de order alsnog geannuleerd kan worden. Zodra de annulering definitief is verwerkt kan je weer een nieuwe bestelling plaatsen.
Het moest niet geannuleerd worden, Ik wou alleen weten wanneer mijn telefoon kwam!
Reputatie 5
Badge +12
Sorry, ik had verkeerd gekeken. De bestelling is namelijk niet geannuleerd naar aanleiding van telefonisch contact maar doordat er geen bezorgafspraak was ingepland bij AMP. Mogelijk is de e-mail van hun in jouw spambox beland. Ik raad je daarom aan om, zodra de vorige order volledig is geannuleerd bij ons, een nieuwe bestelling te plaatsen.

Hallo, 

 

ik heb rond de kerst een telefoon besteld met nieuw abonnement. Ik heb wel de mail gekregen maar geen mail om afspraak te maken met een koerier. Dit is al meer dan 5 dagen geleden. Zouden jullie kunnen helpen om te kijken wanneer ik de telefoon in ontvangst kan nemen? 

 

Groeten

Reputatie 5
Badge +9

Hi Liza! 

Leuk dat je een nieuw abonnement hebt besteld! Het kan kloppen dat je nog geen e-mail hebt ontvangen. Het toestel wat jij hebt uitgekozen is leverbaar vanaf 10 januari. Als het goed is heb je dit ook op de website kunnen zien met bestellen. Mocht je nog onduidelijkheden hebben, stuur gerust nog een berichtje. Ik wens je alvast heel veel plezier met je nieuwe toestel!

Reageer