Beantwoord

Dropdown menuus werken niet

  • 1 July 2020
  • 4 reacties
  • 366 keer bekeken

Tijdens het bestellen werkten de dropdown menuutjes niet waardoor het niet mogelijk was om af te wijken van legitimatiebewijs (het is een paspoort, niet een ID kaart) en het ook niet mogelijk was om een bank te kiezen voor iDEAL (heb in plaats daarvan voor pinnen gekozen). Is dit een probleem bij het leveren? En waarom is de bestelsite niet toegankelijker? Het is m.i. wel zo handig om zoveel als mogelijk te voldoen aan de richtlijnen van drempelvrij zodat iedereen een abonnement kan afsluiten.

icon

Beste antwoord door Romy 20 July 2020, 15:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @derp! Wat leuk dat je interesse hebt in Ben:heart_eyes:  Wel jammer dat het bestellen niet zo soepel ging:pensive:  Wij hebben hier eerder geen klachten over ontvangen maar zullen dit zeker meenemen. Mocht het nog steeds niet gelukt zijn, adviseer ik je om de bestelling via een ander webbrowser te plaatsen. 

Bedankt voor je reactie. De melding die ik krijg in de console als ik in stap 2 (legitimatie) een land of legitimatiebewijs wil selecteren is als volgt:

Uncaught DOMException: Permission denied to access property "HTMLCanvasElement" on cross-origin object
 

Dit helpt wellicht bij het verhelpen van het probleem. Aangezien u als tip gaf een andere browser te proberen, heb ik ook een poging gewaagd te bestellen met mijn tablet. Daar vond ik een ander probleem meteen al bij stap 1 (persoonsgegevens). Zodra ik een e-mail invoerveld selecteer verschijnt het toetsenbord weliswaar, echter daarna verdwijnt het weer onmiddellijk. Dit gebeurd zowel in Chromium als in Firefox.

Gelukkig is er ook nog de optie om telefonisch te bestellen, mocht ik er echt niet uitkomen probeer ik dat.

Reputatie 5
Badge +9

Hey Derp, jeetje dit is echt onhandig! Ik heb dit meteen doorgegeven aan mijn collega’s. Helpt het verwijderen van de geschiedenis en de cookies ook niet?

Reputatie 5
Badge +9

Hi Derp. Ik heb geen reactie meer mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!

Reageer