Geen mail van Ben bij afsluiten abonnement

• 19 April 2018
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Beste Ben,

Ik heb een paar dagen geleden een abonnement bij jullie aangevraagd. Hiervoor was ik bij T-Mobile. Maar na de aanvraag heb ik geen bevestiging via de mail gekregen of iets dergelijks. De 0,01 cent is wel afgeschreven ter verificatie van het rekeningnummer.
Hoe kan het dat ik geen mail heb gekregen.
En om mijn onzekerheid weg te halen, is er wel een abonnement afgesloten?

Groetjes Bjorn

6 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hi Bjorn, onwijs gezellig dat je voor een Blauw abonnement hebt gekozen! 😃 Vervelend dat er momenteel onduidelijkheid is over het bestelde abonnement en of de bestelling wel is doorgekomen! Om meer duidelijkheid te kunnen geven wil ik je vragen een aantal gegevens te versturen in een privébericht naar het moderator account. Wil jij je mobiele nummer, postcode + huisnummer en geboortedatum sturen? Dan ga ik het systeem door om te kunnen achterhalen waar de bestelling is gebleven!
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens. Zoals aangegeven kom ik geen bestelling tegen... 😞 Ik zal zorgen dat er een collega direct telefonisch contact met je opneemt om de bestelling alsnog aan te vragen. Mochten wij jou niet kunnen bereiken, geef dan gerust aan op welk tijdstip wij jou wél kunnen bereiken, dan zorgen wij dat het in orde komt! Ik hoor graag van je.
Allereerst bedankt dat jullie zo meedenken. Zouden jullie mij vanmiddag om 16:35 willen bellen.
Groetjes,
Bjorn
Reputatie 6
Badge +8
Ja zeker, daar ga ik voor zorgen! Let er wel op dat wij bellen met een onbekend nummer. Ontvang je rond half 5 een telefoontje van een onbekend nummer, dan weet je dat wij het zijn 😃

Ik heb paar dagen geleden bij jullie abonnement gevraagd maar ik krijg geen antwoord bij jullie 

Hi @Kaddy , bedankt voor je berichtje via dit kanaal.

Wat leuk dat je een bestelling geplaatst hebt bij Ben. Heb je een bevestigingsmail ontvangen? 

Zo niet wil ik je vragen even contact op te nemen met de klantenservice om je sneller verder te helpen. 

Reageer