Beantwoord

Is mijn aanvraag voor een sim-only abonnement gelukt?

  • 10 March 2019
  • 3 reacties
  • 419 keer bekeken

Hi,

Ik heb vanmiddag een sim-only abbonement besteld en ik heb ter controle €0,01 betaald. Alleen werd ik daarna niet meer doorverwezen naar de site en heb ik nog geen bevestiging per e-mail ontvangen. Ik zou worden doorverwezen naar de pagina om nummerbehoud te regelen, maar ik werd dus naar de homepage teruggeleid. Is de aanvraag voor het Sim-only abonnement binnen en kan ik alsnog nummerbehoud aanvragen?

Ik hoor graag van jullie!

Met vriendelijke groet,
Fanny
icon

Beste antwoord door Romy 11 March 2019, 15:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi. Kun je het via deze link proberen?
Hoi Romy,

Bedankt voor je reactie.
Hoe kan ik een privé bericht sturen?

Groet,
Fanny
Reputatie 5
Badge +9
Hi Fanny. Leuk dat je een abonnement hebt afgesloten. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik dit graag even voor je na. Mocht je inmiddels al een e-mail hebben ontvangen met inlog gegevens voor jouw Ik-Ben omgeving kun je daar jouw nummerbehoud aanvragen. Ik wens je een fijne dag toe!

Reageer