Beantwoord

Levering AMP

  • 27 January 2021
  • 2 reacties
  • 462 keer bekeken

Ik ben heel boos over de levering ( of eigenlijk niet-levering!) van de bestelde telefoon. Mijn man heeft ca. 2 maanden geleden een telefoon besteld voor onze zoon. Deze zou begin februari geleverd worden. Ik en mijn zoontje waren op het afgesproken tijdstip thuis maar de bezorger mocht de telefoon niet overhandigen omdat alleen de besteller (mijn man) de telefoon in ontvangst mocht nemen. De eerstvolgende levertijd zou 2 weken later zijn, vandaag dus. Mijn man was thuis en wilde het pakketje in ontvangst nemen maar wat blijkt, nu staat de levering opeens op MIJN NAAM!! omdat ik de nieuwe afspraak had ingepland. Mijn man kreeg het pakketje daarom NIET OVERHANDIGD!! Met als gevolg voor de 2e keer een diepbedroefde zoon. We wachten inmiddels bijna 2 maanden op de telefoon. Ik ben heel ontevreden over de service en verwacht dan ook dat ik met grote spoed en optedelijke wijze de telefoon deze week nog ontvang. Zo niet dan ga ik stappen ondernemen

icon

Beste antwoord door Jolijn 1 February 2021, 09:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Goedemorgen @Maudscholten!

Ik kan me voorstellen dat je een klacht hebt over deze situatie. Het zit niet mee als je zo lang hebt moeten wachten en dat de bezorging alsnog zo verloopt! Ik kijk graag met je mee naar je gegevens om te zien wat ik voor je kan betekenen. Zou je mij hiervoor een privébericht kunnen sturen met je ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Deze kun je sturen in dit profiel. Ik hoor graag van je!

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @Maudscholten,

Dank je wel voor het sturen van het privébericht met alle gegevens. Ik heb dit voor je nagekeken en ik zie waar de verwarring van de bezorgingen vandaan komt. Ik zie namelijk dat er op 29 december 2 bestellingen zijn geplaatst: een verlenging van een abonnement die op naam staat van jouw man, en een nieuw abonnement met een nieuw nummer op jouw naam.

De eerste keer dat er een bezorger langs kwam, was dit voor de verlenging op naam van jouw man. Deze bestelling is, nadat dit niet afgeleverd kon worden, geannuleerd door AMP. Daarna heb je dus een bezorger aan de deur gehad voor de bestelling die op jouw naam stond, dus voor het nieuwe abonnement. Deze mocht jij inderdaad alleen in ontvangst nemen, maar omdat dit twee keer niet kon gebeuren, heeft AMP deze ook geannuleerd.

Ik begrijp dat je niet te spreken bent over de bezorging, maar doordat het dus ging over twee verschillende bestellingen op twee verschillende namen, is het dus zo gelopen. Op dit moment zijn de bestellingen geannuleerd. Hier kan ik dus geen nieuwe bezorging meer voor plannen. Het is wel mogelijk om opnieuw een bestelling te plaatsen via onze site of via onze verkoopafdeling op 0800 - 246 24 68. Let hierbij op of je kiest voor een nieuw abonnement of voor een nieuw nummer.

Als je nog andere vragen hebt aan mij hierover, hoor ik het graag!

Reageer