Ik ben heel boos over de levering ( of eigenlijk niet-levering!) van de bestelde telefoon. Mijn man heeft ca. 2 maanden geleden een telefoon besteld voor onze zoon. Deze zou begin februari geleverd worden. Ik en mijn zoontje waren op het afgesproken tijdstip thuis maar de bezorger mocht de telefoon niet overhandigen omdat alleen de besteller (mijn man) de telefoon in ontvangst mocht nemen. De eerstvolgende levertijd zou 2 weken later zijn, vandaag dus. Mijn man was thuis en wilde het pakketje in ontvangst nemen maar wat blijkt, nu staat de levering opeens op MIJN NAAM!! omdat ik de nieuwe afspraak had ingepland. Mijn man kreeg het pakketje daarom NIET OVERHANDIGD!! Met als gevolg voor de 2e keer een diepbedroefde zoon. We wachten inmiddels bijna 2 maanden op de telefoon. Ik ben heel ontevreden over de service en verwacht dan ook dat ik met grote spoed en optedelijke wijze de telefoon deze week nog ontvang. Zo niet dan ga ik stappen ondernemen
Beste antwoord door Jolijn
Bekijk origineel