levering AMP neit flexibel

  • 13 January 2020
  • 1 reactie
  • 436 keer bekeken

Verlening abonnement met nieuw toestel is oke maar het door AMP thuis te laten bezorgen is crisis. Zij bepalen de tijd, het eerste moment is een hele dag en de andere twee opties zijn op een ochtend en middag maar met extra kosten en op een te korte tijd. Binnen 5 dagen moet je dan maar een dag vrij nemen om je toestel te ontvangen en dat geldt ook voor de andere 2 momenten. De voorgestelde aflevermomenten komen mij in zo'n korte tijd niet uit ivm mijn werk. Andere momenten waren en zijn niet mogelijk dus staat er dan doodleuk dat je bestelling kan annuleren.

De reactie van BEN hierop is ook niet waar ik blij van word want zij reageren om mijn klacht niet over de aflever momenten  maar over de kosten van AMP en niet op de slechte flexibiliteit van AMP ihkv bezorgen. Dan de laatste opmerking van BEN op mijn klacht vind ook niet klant vriendelijk:

Mocht je alsnog niet tevreden zijn over mijn koerierdienst AMP, dan ben je natuurlijk altijd vrij om te gaan.


1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Groeneveldpa,

Vervelend om te lezen dat je niet zo tevreden bent over de flexibiliteit van AMP en de reactie die je hieruit gekregen hebt vanuit Ben. Ik kan me voorstellen dat een hele dag vrij nemen niet optimaal is om een toestel te laten leveren. Je kunt eventueel via jouw AMP je adres aanpassen en het toestel op je werk laten bezorgen. Zo hoef je geen dag vrij te nemen en kun je alsnog je toestel ontvangen. Voor specifiekere tijden wordt er inderdaad een toeslag gerekend, hier kan ik niks aan veranderen en heeft Ben ook geen invloed op. Hierom denk ik dat jouw klacht misschien beter tot zijn recht komt bij AMP zelf. Overigens zijn we heel blij met jou als toekomstige klant! Sorry als je het gevoel hebt gekregen dat we dat niet zijn. Mocht je nog vragen hebben, stuur gerust een berichtje!

Reageer