Beantwoord

simkaarten niet ontvangen

  • 11 januari 2021
  • 2 reacties
  • 936 keer bekeken

Hallo,

 

Wij hebben via een SMS te horen gekregen dat we vandaag zijn overgegaan naar BEN, maar hebben tot op heden nog geen simkaarten ontvangen.

 

 

icon

Beste antwoord door Jolijn 2 februari 2021, 15:59

Hoi @Jeanne van Hout,

Helaas hebben wij geen berichtje meer van je mogen ontvangen. Hopelijk betekent dit dat dit inmiddels via een ander kanaal is opgelost! Ik zal voor nu deze reactie als antwoord aangeven op je topic. Mocht je toch nog vragen hebben, staat onze inbox voor je open!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Goedemorgen Jeanette, ah dat is geen leuk begin bij Ben! Ik ga dit meteen even voor je nakijken. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw IBAN rekeningnummer verstrekken? 

Reputatie 3
Badge +6

Hoi @Jeanne van Hout,

Helaas hebben wij geen berichtje meer van je mogen ontvangen. Hopelijk betekent dit dat dit inmiddels via een ander kanaal is opgelost! Ik zal voor nu deze reactie als antwoord aangeven op je topic. Mocht je toch nog vragen hebben, staat onze inbox voor je open!

Reageer