Slechte afhandeling van verlenging met telefoon

  • 28 January 2019
  • 3 reacties
  • 381 keer bekeken

Hallo Anna Maresa,

Bedankt voor de verlenging van je Ben abonnement. Hieronder leg ik uit wat je vanaf nu van mij kunt verwachten.

Bezorging
Binnen vijf werkdagen ontvang je van koeriersdienst AMP Groep een e-mail en sms, met een link waarmee je een bezorgafspraak kunt maken.

De koerier vraagt bij je bezorging om de betaling voor je bestelling te betalen aan de deur. Dit bedrag kun je pinnen of contant betalen.

Deze mail ontvangen maandag 21 januari j.l. van Ben. Daarna niks meer gehoord van AMP. Weet iemand wat ik nu het beste kan doen? Ben radeloos..

3 reacties

Op die mail staat een datum als je niks hoort na die bezorgdatum contact opnemen met Ben
Reputatie 6
Badge +3
Even bellen met ben.
Reputatie 5
Badge +9
Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met de klantenservice en dat zij jou verder hebben geholpen. Klopt dit?

Reageer