Status bestelling

  • 28 June 2017
  • 3 reacties
  • 703 keer bekeken

Goedemiddag,

Via GSMWEB heb ik een bestelling geplaatst voor een nieuw abonnement met telefoon en nummerbehoud. Ordernummer bij Ben: 333146783.
Maandag heb ik van Ben al een bevestiging gehad dat het nummerbehoud is goedgekeurd door mijn huidige provider.
Deze status is alleen nog niet aangepast om mijn BEN pagina.

Gisteravond contact gehad met GSMWEB, omdat ik van hun ook nog geen mail heb ontvangen dat mijn bestelling wordt opgestuurd. Zij geven aan dat het pas wordt verstuurd na akkoord nummerbehoud. Dit zou bij hun nog niet bekend zijn.

Kunnen jullie aangeven wat nu dus de huidige status is en of dit inmiddels is doorgegeven aan GSMWEB?
Alvast bedankt.

Groeten Patricia

3 reacties

Goedemorgen,

Met Stephanie ik heb een bestelling geplaats en wacht al 5 dagen op de telefoon. Echter helaas, nog steeds niks ontvangen. Mij order nummer is
, 190967962 graag hoor ik vandaag nog iets.

Mvg
Reputatie 5
Badge +9
Hi Stephanie. Ik kan dit zonder gegevens niet voor je nakijken. Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik het even na!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi patriciameijer7! Wat superleuk dat je voor Ben hebt gekozen! Wat gek dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen! Ik zie dat jouw nummerbehoud op 26-06 al is goedgekeurd voor 22-08-2017.

Reageer