Beantwoord

Telefoon toevoegen aan nog niet ingegaan abonnement

  • 16 december 2019
  • 1 reactie
  • 388 keer bekeken

Hallo,

Ik heb op 27 november 2019 mijn abonnement verlengd. De ingangsdatum is 10 januari 2020. Het is een Sim-Only abonnement. Nu is vande week mijn huidige telefoon onherstelbaar beschadigd, waardoor ik een nieuwe moet kopen. Mijn vraag is nu, kan ik mijn verlenging nog wijzigen en een telefoon toevoegen aan het reeds bestelde abonnement? De bedenktijd van 14 dagen is dus al verlopen.

 

Ik zag wel ergens staan dat dit kan als het abonnement al 3 maanden loopt, maar dit zou voor mij dan betekenen dat ik nog 3,5 maand moet wachten alvorens een telefoon te kunnen bestellen.

 

Bedankt!

icon

Beste antwoord door Romy 17 december 2019, 08:59

Hi Marleen. Jeetje wat balen zeg! Ik heb contact opgenomen met mijn collega's om te kijken of zij dit voor je in orde kunnen maken. Zij nemen over 3-5 werkdagen contact met je op.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6

Hi Marleen. Jeetje wat balen zeg! Ik heb contact opgenomen met mijn collega's om te kijken of zij dit voor je in orde kunnen maken. Zij nemen over 3-5 werkdagen contact met je op.

Reageer