Beantwoord

verwarring over abonnement

  • 30 juni 2018
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties
ik heb een nieuwe abonnement maar omdat ik nogal wat typefouten in de gegevens heb ingevuld (achternaam, naam rekeninghouder) welke NIET aan te passen zijn in 'Mijn gegevens', dacht ik slim te zijn en bestelling te annuleren. Heb ik gedaan via Facebook maar nu alsnog simkaart ontvangen. Nu heb ik geen idee wat de status van deze bestelling is? Is simkaart nu wel of niet actief? En kan ik alsnog mijn achternaam corrigeren?
ordernummer: 334278587 Graag zsm nazoeken.
icon

Beste antwoord door Jill 2 juli 2018, 09:57

Hi Dindi, ik zie dat het abonnement is geannuleerd. De simkaart was waarschijnlijk al onderweg voor de annulering daarom heb je deze gekregen. Je kunt deze simkaart weggooien en een nieuwe bestelling plaatsen via onze website.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +7
Hi Dindi, ik zie dat het abonnement is geannuleerd. De simkaart was waarschijnlijk al onderweg voor de annulering daarom heb je deze gekregen. Je kunt deze simkaart weggooien en een nieuwe bestelling plaatsen via onze website.

Reageer