Beantwoord

Wanneer bevesting van bestelling ING-rentepunten actie

  • 15 July 2021
  • 3 reacties
  • 261 keer bekeken

Mijn dochter die over een paar dagen jaris is wil graag voor het eerst een telefoon abonnement. Ik dacht ruim optijd te zijn toen ik op 20 juni via de website een bestelling plaatste, met overmaken van 1ct etc,  via de INGpunten actie die t/m 27 juni zou lopen. (2 jaar, geen aansluitkosten,4G extra snelheid, 10gb internet en onbeperkt bellen en SMS)

Sindsdien tot vandaag 15-juli-2021, bijna 4 weken later,  geen terugkoppeling over bestelling en inmiddels 4x met klantenservice gesproken: ‘een probleem met doorzetten van de bestellingen, er wordt aan gewerkt'. Vandaag weer klantenservice gesproken: 'ja er is een lijst met bestellingen, die wordt zodra iemand vrij gemaakt is van de afdeling sales doorgenomen en dan worden degene op de lijst gebeld'. En 'nee de sales afdeling kan niet telefonisch deze aanbieding accepteren want die is er niet meer’.  Nou vandaag is de website https://www.ben.nl/ingpunten nog steeds bereikbaar. 

Graag zou ik nu toch echt bevestiging van mijn bestelling en daarna sim+abonnement ontvangen zodat ik over  5 dagen mijn dochter niet hoef te teleurstellen.

 

Graag reactie/oplossing

icon

Beste antwoord door Merve 19 July 2021, 15:21

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Ik snap dat je zo denkt! Het is zeker niet fijn als je niet in aanmerking kunt komen terwijl de fout niet aan jouw kant ligt. Daarom hebben wij ook iets speciaals te bieden voor de klanten die zijn afgewezen voor de ING-actie. Je wordt gebeld door mijn collega, alleen sta je nog op de lijst. Als je zelf belt, kunnen zij je inderdaad niet zo iets moois aanbieden omdat zij dan misschien net niet op de hoogte zijn van de situatie. Sorry voor alle ongemak! 

DIt is dus echt onvoorstelbaar, ik bestel ruim binnen de tijd waarin de actie afloopt. Ik geloof helmaal niks dat de bestelling niet goed is doorgekomen. De ‘nieuwe actie’ van ING rentepunten is stuk slechter; 6000mg ipv 1000mb, 9euro ipv 10 euro…

Ik heb net de verkoopafdeling gebeld. Die  kunnen GEEN leuke aanbieding doen. Zelf niet de ‘nieuwe ing actie’.   Wat een slecht bedrijf BEN.  Jullie zijn een nieuwe klant kwijt en reken maar op slechte mond op mond reclame.

En ik EIS mijn 1 eurocent terug.
Niet bedankt

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @maarten_nynke! Allereerst wil je ik je dochter alvast een hele fijne verjaardag wensen. Wat leuk dat je jouw dochter een abonnement van Ben cadeau wilt doen. Wel jammer dat de bestelling niet goed doorgekomen is. Het is inderdaad bekend dat er iets mis is gegaan met de bestellingen die met ING punten zijn aangevraagd. Mijn collega van de verkoopafdeling kan de actie niet meer aanbieden maar ik geloof dat zij wel iets leuks aan te bieden hebben. Sorry als je hierdoor je dochter moet teleurstellen maar op dit moment is het niet mogelijk om de bestelling toch door te laten gaan.

Reageer