Abonnement ingangsdatum

• 16 september 2018
  • 6 reacties
  • 229 keer bekeken

Ik heb sinds 25 juli j.l. een nieuw abonnement bij BEN met nummerbehoud. Mijn ' oude' abonnement loopt vandaag 16/9/18 af dus ik dacht vandaag over te gaan op mijn nieuwe abonnement bij BEN. Echter is dit niet zo. Ik kan ook nergens in de mails en opgestuurde papieren vinden wanneer mijn nieuwe abonnement bij BEN in gaat. Kan BEN hier iets meer over zeggen? Geen idee of deze vraag hier gesteld moet worden.....
Mijn ordernummer is [Edit: ordernummer verwijderd]
Saskia

6 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Ik snap dat je vragen hebt over de status van jouw abonnement, Saskia! Superleuk trouwens dat je voor ons gekozen hebt. Je zit hier helemaal goed voor al jouw vragen 😃 Was jouw vorige abonnement een Ben abonnement of kom je van een andere provider af? Ik kijk graag met je mee. Zou je mij hiervoor via het Moderate account een privébericht willen sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer? In verband met jouw privacy verwijder ik het Ben ordernummer uit jouw topic.
Reputatie 5
Badge +7
Hi Saskia, ik heb inmiddels jouw gegevens ontvangen. Ik zie dat wij nog een aantal gegevens missen om nummerbehoud in orde te kunnen maken. Zou je mij in een privébericht nog jouw klantnummer willen sturen van jouw huidige provider? Dan kan ik het nummerbehoudverzoek in orde maken. Je kunt dit ook zelf doen via www.ben.nl/nummerbehoud
Ik heb als het goed is nu zelf gedaan via bovenstaande link. Ik vind het wel allemaal erg raar gaan. Naar mijn weten had ik dit allang aangegeven. Ik heb hier ook allang post van ontvangen (26-7-2018).
Aangezien mijn huidige abonnement bij Hollands Nieuwe liep tot 16/9 en ik ruim op tijd voor jullie heb gekozen is mijn abonnement bij Holl. Nieuwe weer een maand doorgezet (met waarschijnlijk hogere kosten).
Wanneer gaat mijn abonnement nou bij BEN in?
Ik kan dit nl nergens terug vinden. Ik ging er vanuit dat dit per 16/9 zou zijn.
Mvg
Saskia
Reputatie 5
Badge +7
Ah ik zie inderdaad dat het gelukt is via de mail. Hollands nieuwe heeft het verzoek goedgekeurd voor 19 oktober. Als je zodra jouw nummer is overgezet via deze weg een bericht stuurt dan kijk ik graag voor je na of ik je een vergoeding kan aanbieden.
Dank je wel, ik hou het in de gaten
Reputatie 5
Badge +7
Graag gedaan!

Reageer