Ik heb een lopend abonnement bij jullie ( voor mijn dochter) die doorloopt tot en met november 2019. Nu gaat zij studeren/op kamers en verhuizen naar een groot pand zonder mogelijkheid tot WiFi. Wat maakt dat mijn dochter noodgedwongen moet overstappen naar het onbeperkt internetabonnement van Tele2. Mijn zoon heeft op dit moment een lopend abonnement bij een andere provider (hollandsnieuwe) die loopt tot september 2019. Dit abonnement heeft minder gb en belminuten. Nu mijn vraag; Is het mogelijk dat mijn zoon overstapt naar het huidige abonnement bij Ben (van mijn dochter)mét nummerbehoud en mijn dochter haar huidige nummer (nu nog bij jullie) mee kan nemen naar een nieuw abonnement bij Tele2. We realiseren ons dat we het resterend abonnement van mijn zoon (bij Hollandsieuwe) dan zouden moeten betalen, maar dat is voor ons op dit moment de meest gunstige optie. Aangezien ik al enkele jaren klant ben, hoop ik dat bovenstaande optie mogelijk is of door jullie mogelijk gemaakt wordt.
Mocht u vragen hebben over bovenstaande, zijn we op onderstaande nummer te bereiken). Graag je reactie en met groet,
Marieke Bouwsema
nummer dochter: 06[Edit: telefoonnummer verwijderd]
Beste antwoord door Wietske