Beantwoord

Ander telefoonnummer onderbrengen op Ben abonnement

• 3 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 845 keer bekeken

Hoi Ben,

Ik heb een lopend abonnement bij jullie ( voor mijn dochter) die doorloopt tot en met november 2019. Nu gaat zij studeren/op kamers en verhuizen naar een groot pand zonder mogelijkheid tot WiFi. Wat maakt dat mijn dochter noodgedwongen moet overstappen naar het onbeperkt internetabonnement van Tele2. Mijn zoon heeft op dit moment een lopend abonnement bij een andere provider (hollandsnieuwe) die loopt tot september 2019. Dit abonnement heeft minder gb en belminuten. Nu mijn vraag; Is het mogelijk dat mijn zoon overstapt naar het huidige abonnement bij Ben (van mijn dochter)mét nummerbehoud en mijn dochter haar huidige nummer (nu nog bij jullie) mee kan nemen naar een nieuw abonnement bij Tele2. We realiseren ons dat we het resterend abonnement van mijn zoon (bij Hollandsieuwe) dan zouden moeten betalen, maar dat is voor ons op dit moment de meest gunstige optie. Aangezien ik al enkele jaren klant ben, hoop ik dat bovenstaande optie mogelijk is of door jullie mogelijk gemaakt wordt.

Mocht u vragen hebben over bovenstaande, zijn we op onderstaande nummer te bereiken). Graag je reactie en met groet,

Marieke Bouwsema
nummer dochter: 06[Edit: telefoonnummer verwijderd]
icon

Beste antwoord door Wietske 6 augustus 2018, 11:04

Ik begrijp dat dit de beste oplossing is Marieke 🙂 Wanneer het al actieve telefoonnummer wordt verwijderd bij ons dan wordt hiermee automatisch het Ben abonnement opgezegd. Het is daarom dus niet mogelijk om het telefoonnummer van je dochter zonder opzegging van het Ben abonnement over te zetten naar Tele2. Wat wel een mogelijkheid is is dat je het telefoonnummer van je zoon onderbrengt op het abonnement van jouw dochter. Hiermee komt dan wel alsnog het telefoonnummer van jouw dochter op het Ben abonnement te vervallen. Wanneer ze het niet erg vindt om bij Tele2 een nieuw telefoonnummer te nemen dan is dit eventueel een oplossing.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Ik begrijp dat dit de beste oplossing is Marieke 🙂 Wanneer het al actieve telefoonnummer wordt verwijderd bij ons dan wordt hiermee automatisch het Ben abonnement opgezegd. Het is daarom dus niet mogelijk om het telefoonnummer van je dochter zonder opzegging van het Ben abonnement over te zetten naar Tele2. Wat wel een mogelijkheid is is dat je het telefoonnummer van je zoon onderbrengt op het abonnement van jouw dochter. Hiermee komt dan wel alsnog het telefoonnummer van jouw dochter op het Ben abonnement te vervallen. Wanneer ze het niet erg vindt om bij Tele2 een nieuw telefoonnummer te nemen dan is dit eventueel een oplossing.

Reageer