Beantwoord

Ben opgezegd, straks zonder abonnement?

  • 22 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 849 keer bekeken

Dag,

Ik heb ben opgezegd met nummerbehoud bij mijn nieuwe provider. Echter wordt ik aan de standaard maand opzegtermijn gehouden. Hierdoor kom ik straks zonder abonnement te zitten. Mijn huidig abonnement loopt tot ongeveer 4 november (o.i.d.) en op 22 november wordt het nummer omgezet.

Hoe kan ik deze periode overbruggen? Kan ik een verlenging van mijn maandelijks abonnement aanvragen die dan op 22 november vanzelf stopgezet wordt? Ik heb namelijk wel een abonnement nodig.

Groet,
Roy
icon

Beste antwoord door Romy 22 oktober 2018, 13:25

Dag,



Ik heb ben opgezegd met nummerbehoud bij mijn nieuwe provider. Echter wordt ik aan de standaard maand opzegtermijn gehouden. Hierdoor kom ik straks zonder abonnement te zitten. Mijn huidig abonnement loopt tot ongeveer 4 november (o.i.d.) en op 22 november wordt het nummer omgezet.



Hoe kan ik deze periode overbruggen? Kan ik een verlenging van mijn maandelijks abonnement aanvragen die dan op 22 november vanzelf stopgezet wordt? Ik heb namelijk wel een abonnement nodig.



Groet,

Roy




Hi Roy. Jammer dat je bij ons weg gaat! Wanneer je met nummerbehoud weg gaat zorgt de nieuwe provider voor de overstap. Hierbij wordt altijd rekening gehouden met een maand opzegtermijn van de oude provider. Je kunt dan tot je overstap gebruik maken van je oude abonnement. Je hoeft hier zelf niets voor te doen. Mocht je hier nog vragen over hebben, stel ze gerust!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Dag,

Ik heb ben opgezegd met nummerbehoud bij mijn nieuwe provider. Echter wordt ik aan de standaard maand opzegtermijn gehouden. Hierdoor kom ik straks zonder abonnement te zitten. Mijn huidig abonnement loopt tot ongeveer 4 november (o.i.d.) en op 22 november wordt het nummer omgezet.

Hoe kan ik deze periode overbruggen? Kan ik een verlenging van mijn maandelijks abonnement aanvragen die dan op 22 november vanzelf stopgezet wordt? Ik heb namelijk wel een abonnement nodig.

Groet,
Roy


Hi Roy. Jammer dat je bij ons weg gaat! Wanneer je met nummerbehoud weg gaat zorgt de nieuwe provider voor de overstap. Hierbij wordt altijd rekening gehouden met een maand opzegtermijn van de oude provider. Je kunt dan tot je overstap gebruik maken van je oude abonnement. Je hoeft hier zelf niets voor te doen. Mocht je hier nog vragen over hebben, stel ze gerust!
Dat begrijp ik, maar ik geloof dat mijn huidig abonnement afloopt begin november (4 of 5 november). Om altijd een abonnement te hebben, zou ik dus een nieuw maandelijks abonnement af moeten sluiten, die dan doorloopt tot na de opzegperiode. Ik wil niet met een dubbel abonnement zitten. Als ik een nieuw abonnement afsluit voor de periode van 4 of 5 november (afloop huidig abbo) tot aan het overgangsmoment, is dat geen volledige maand. Wordt mijn abbo dan vanzelf stop gezet (dus betaal ik dan ook tot aan het overgangsmoment, en niet de volledige maand?)
Reputatie 5
Badge +9
Dat begrijp ik, maar ik geloof dat mijn huidig abonnement afloopt begin november (4 of 5 november). Om altijd een abonnement te hebben, zou ik dus een nieuw maandelijks abonnement af moeten sluiten, die dan doorloopt tot na de opzegperiode. Ik wil niet met een dubbel abonnement zitten. Als ik een nieuw abonnement afsluit voor de periode van 4 of 5 november (afloop huidig abbo) tot aan het overgangsmoment, is dat geen volledige maand. Wordt mijn abbo dan vanzelf stop gezet (dus betaal ik dan ook tot aan het overgangsmoment, en niet de volledige maand?)

Je hoeft in de tussentijd geen nieuw abonnement af te sluiten! Jouw huidige abbonnement zal doorlopen tot jouw nummer wordt overgenomen. Hierbij betaal je uiteraard in verhouding.

Reageer