Beantwoord

Cashback bij nieuw abonnement.

  • 15 March 2019
  • 5 reacties
  • 925 keer bekeken

Goedemorgen allen,

Ik heb een aantal weken geleden een nieuw abonnement afgesloten en zou dan €30,- retour krijgen.

Weet iemand wanneer ik dit bedrag kan verwachten? Er wordt totaal niet over gecommuniceerd, vind dat een slechte zaak.
icon

Beste antwoord door Romy 18 March 2019, 16:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Nick. Welkom bij Ben! Welke 30,00 euro retour bedoel je? Vriendenvoordeel?
Hallo Romy,

Nee ik bedoel geen vriendenvoordeel. Nu krijg je bij de Huawei P20 Lite Gratis activity trackter t.w.v. 99,-.

Maar toen ik het abonnement heb afgesloten, kreeg ik €30,- retour. Maar wanneer wordt dit verrekend?
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb dit even voor je nagekeken. Je kunt deze link volgen voor verdere informatie.
Ik heb dit even voor je nagekeken. Je kunt deze link volgen voor verdere informatie.
Bedankt voor je reactie, maar dit is nooit gecommuniceerd door jullie...
En dit kon tot 14 maart, wat is dit voor een slechte service?

Ik heb dit nagevraagd op de chat via jullie website, toen werd mij gezegd dat dit gewoon werd verrekend.
En nu het niet meer mogelijk is zeggen jullie dat ik het zelf had moeten claimen bij Huawei?

Is dit serieus? want dit slaat echt nergens op...

Graag verwacht ik een reactie. Hier ga ik niet mee akkoord.
Reputatie 5
Badge +9
Hi. Ik zie inderdaad dat je contact hebt gehad via de chat. Ik zie hier niets terug over de automatische cashback. Daarnaast stond op het moment dat jij jouw abonnement afsloot ook op de website dat je het op bovenstaande manier moest aanvragen. Wanneer je jouw bericht voor 14 maart had verzonden had ik je nog kunnen doorsturen naar de link, maar ik kan dit niet voor je compenseren, sorry.

Reageer