Beantwoord

contact instellingen

• 26 september 2018
  • 3 reacties
  • 540 keer bekeken

Hallo,
Ik ben Paul en nieuw bij Ben, maar heb direct een vraag...
Als ik in de app of op de website de contact-instellingen aanpas en daarna op opslaan klik veranderd alles weer naar de presets.
Ik krijg wel direct een mail dat ik mijn gegevens gewijzigd heb, maar ook daar staan ze nog gewoon als voor de wijziging
Ik wil gewoon alles op NEE zetten...
icon

Beste antwoord door Wietske 27 september 2018, 11:06

Welkom bij Ben, Paul! Ik help je graag met het wijzigen van de contactinstellingen. Zou je mij hiervoor via het Moderate account een privébericht willen sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Welkom bij Ben, Paul! Ik help je graag met het wijzigen van de contactinstellingen. Zou je mij hiervoor via het Moderate account een privébericht willen sturen met daarin jouw mobiele telefoonnummer, geboortedatum, postcode en huisnummer?
Zeg Wietske, dit is 2 maanden oud maar die fout zit nog steeds in de app. Alles op NEE zetten werkt nog steeds niet!
Reputatie 5
Badge +7
Zeg Wietske, dit is 2 maanden oud maar die fout zit nog steeds in de app. Alles op NEE zetten werkt nog steeds niet!

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin jouw telefoonnummer, geboortedatum en postcode/huisnummer? Dan kijk ik met je mee.

Reageer