Beantwoord

Contractovername bij overlijden

  • 31 July 2019
  • 15 reacties
  • 1099 keer bekeken

Nu ruim 2 weken geleden stuurde ik alle informatie naar het adres: contractovername@ben.nl om het abonnement van mijn overleden vader op mijn naam te zetten.

Van alle organisaties en instanties waar we mee te maken hebben ivm dit overlijden, heeft Ben de twijfelachtige eer om als enige niet te reageren..... tussentijds ook nog 2x opnieuw alles gestuurd.

Wie kan hier even induiken om dit zsm te verwerken?

Hartelijk dank!
icon

Beste antwoord door Romy 31 July 2019, 11:51

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi @petervandermade. Allereerst gecondoleerd met jouw verlies en excuses voor de uitgebleven reactie vanuit onze kant. Momenteel ervaren we vertraging in het verwerken van deze verzoeken. Mocht je aanstaande vrijdag nog niets hebben vernomen, neem dan even contact met me op. Nogmaals excuses.
Dag Romy,

Bedankt voor je reactie. Lijkt me een goed idee dat jullie dan voortaan dit ook zo communiceren, volgens de info staat er namelijk max 5 dagen voor. Een eenvoudige autoreply met de mededeling dat jullie hier wegens omstandigheden niet aan kunnen voldoen is maar een kleine moeite toch?

Dan ben ik er persoonlijk niet voor om “als ik niets heb gehoord vrijdag” contact op neem. Ik laat het voor nu even bij jullie en ga er vanuit dat jullie doen wat er gedaan moet worden. Immers, voor je mijn bericht hebt beantwoord en als “beste antwoord” heb aangemerkt, heb je toch wel gecontroleerd of je alle gegevens binnen hebt neem ik aan??

Ik blijf in afwachting voor een correcte afwikkeling, en in mijn optiek is dit bericht dat helaas (nog) niet.

Hartelijk dank.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Peter! Bedankt voor jouw feedback, daar heb je gelijk in. Zoals ik al aangaf is er een vertraging in de verwerking, of de gegevens wel juist of überhaupt zijn verzonden kan ik niet inzien, deze worden verzonden naar de Backoffice. Zij zullen dit zo snel mogelijk in behandeling nemen en je een terugkoppeling geven.
En voor je informatie: afgelopen vrijdag niets gehoord. Wil je je collegas toch vragen dit zsm op te pakken? Het is belangrijk dat we dit afwikkelen.
Ook vandaag weer niets gehoor hoor. Echt serieus. Werkelijk alles is afgehandeld I.v.m. het overlijden van mijn vader, maar een simonly abonnement blijkt het meest ingewikkeld. Jammer jammer jammer. Kom op mensen van Ben, even gas geven. Wil dit graag afgewerkt zien.
Reputatie 5
Badge +9
Hi @petervandermade. Sorry dat het zo lang duurt. Kun je mij in een privé bericht laten weten met welk e-mailadres en op welke datum je de overlijdensakte hebt verstuurd? Dan kan ik er naar kijken.
Hi Romy,

Ik heb het gestuurd. Hierbij nogmaals: 17 juli heb ik het verzonden en vanaf dan elke 5 dagen opnieuw geforward.

Hoor het graag wanneer jullie het afwerken.

Lars
Reputatie 5
Badge +9
Hi Lars. Bedankt voor jouw bericht. Ik heb net nog even gekeken, maar mijn collega's hebben er nog niet naar kunnen kijken. Ik houd je op de hoogte.
Nou, heel fijn! Het duurt gewoon schandelijk lang. Eerlijk gezegd heb ik hier ook een limiet aan gehangen.

Voor het eind van deze week ís alles afgewikkeld.

Lijkt me goed om dan toch als enige eens een deadline te stellen. Het is wel goed.

Neem aan dat de juiste afdeling meeleest en het beloofde werk nu eindelijk gaat uitvoeren. Zou toch vervelend zijn als dit niet in order komt?

Zoals meermaals aangegeven; zelfs het aanpassen van de bankrekening voor de erven is klantvriendelijker dan dit!

BEN: ga jezelf in een hoekje zitten schamen en zorg dat dit zsm wordt afgewerkt. Dit zijn écht geen zaken waarmee je negatief in het nieuws komt. Nogmaals: alle ander bedrijven en instellingen in Nederland waarmee ik te maken heb gehad de afgelopen tijd hebben alles in dit soort gevallen keurig in orde, maar bij jullie is het gewoon “niks”.

Komt het goed?

”veel beloven en weinig geven; doet enkel de zot in vreugde leven”.
Tot nu wederom niets gehoord.
Nou, dit kreeg ik via Facebook. Waar gaat het mis???? En veel belangrijker nog, wie gaat het oppakken en oplossen!?

Sinds de start van mijn post zijn we inmiddels weer 2 weken verder zonder dat er ook maar iets is gebeurd. Wat is dit jammer!!!

Soms willen mensen zaken gewoon afwerken. Zo ook in dit geval.

Nogmaals: regel het nu eens!! Dit zijn toch wel de momenten dat je merkt dat Ben gewoon een budget provider is zeg....
Reputatie 5
Badge +9
Hi Lars. Ik begrijp dat wachten erg vervelend is, maar zoals ik al tegen je heb gezegd ben ik druk bezig om dit voor je te regelen. Ik houd je op de hoogte.
Hoi Romy, ik begrijp je reactie. Maar verplaats je even in de klant en vraag medewerking van je collega's.

Natuurlijk kan er soms een achterstand zijn, maar de periode die nu sinds de aanvraag verstreken is, is wel redelijk absurd hoor.

Ik heb via diverse kanalen nu diverse malen allerhande gegevens doorgeven. Tot op heden nog nieteens een bericht terug dat er überhaupt maar iets in behandeling is genomen.

Nee Romy; van helpen op dit moment (voor mijn gevoel) is nog geen sprake, we zijn de boel enkel aan het rekken zonder dat er daadwerkelijk actie wordt ondernomen. Dit kan zeker beter en verdient zeer zeker niet de schoonheidsprijs.
Reputatie 5
Badge +9
Ik begrijp jouw reactie ook, maar je ziet niet wat er achter de schermen gebeurd. Ik heb je al mijn excuses geboden, en deze staan nog steeds. Ik ben het volledig met je eens dat dit geen schoonheidsprijs verdient en dat dit ook voor jou absoluut niet fijn is. Ik ben er wel achter aan gegaan, en ik wil je vragen nog even geduld te hebben. Nogmaals sorry, ik vind het ook enorm rot voor jou dat dit zo lang duurt.

Reageer