Beantwoord

Geen 0900 nummers bellen

• 27 november 2018
  • 3 reacties
  • 471 keer bekeken

Ik kan geen 0900 nummers bellen .Waarom is dat en wat doen jullie eraan?
icon

Beste antwoord door Jill 27 november 2018, 12:56

Hi Robreijnders48, ik zie dat er een blokkade actief was op het bellen van 0900 nummers. Ik heb hem voor je verwijderd. Als je jouw telefoon helemaal uit/aan zet dan kun je bellen naar 0900 nummers.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Robreijnders48, ik zie dat er een blokkade actief was op het bellen van 0900 nummers. Ik heb hem voor je verwijderd. Als je jouw telefoon helemaal uit/aan zet dan kun je bellen naar 0900 nummers.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik probeer de hele dag al de politie te bereiken. Als ik er iemand spreek verbreekt zomaar de verbinding. Ik ben behoorlijk geïrriteerd want ik moet bellen over een gestolen mobiel. Kunnen jullie mij helpen aub.
Reputatie 3
Badge +2
Ik heb hetzelfde probleem. Ik probeer de hele dag al de politie te bereiken. Als ik er iemand spreek verbreekt zomaar de verbinding. Ik ben behoorlijk geïrriteerd want ik moet bellen over een gestolen mobiel. Kunnen jullie mij helpen aub.

Goedemorgen sloot67, wat onhandig dat je niet naar 0900 nummers kunt bellen. Ik heb ook jouw simkaart gereset. Zou je je toestel opnieuw kunnen opstellen? Je zou dan weer naar 0900 nummers moeten kunnen bellen.

Reageer