-
-
Ben een ijsbreker
-
0 reacties
Ik heb de afgelopen weken 2 abonnementen afgesloten voor mijn dochters. Bij het aanmelden van het tweede abonnement kon ik aangeven dat ik al klant was. Maar ik kreeg daarna de mededeling dat ik pas 2 nummers op mijn naam kon krijgen als er 2 maanden tussen zaten ivm de controle op kredietwaardigheid.
Dt snap ik nog voor een telefoon +abonnement van 2 jaar maar niet voor 2 simonly 's van nog geen 10,- per maand.
Kunnen jullie mijn klantkaarten samenvoegen. Dat maakt mij het controleren van facturen en tegoeden makkelijker.
icon
Beste antwoord door Wietske 12 oktober 2018, 14:27
Geheel begrijpelijk dat je als vader graag inzicht houdt in de gegevens van jouw dochters! Ik kan de abonnementen aan elkaar koppelen wanneer de NAW-gegevens gelijk zijn. Zou je mij in een privébericht via het
Moderate account het mobiele telefoonnummer van het andere abonnement willen sturen? Dan help ik je verder.
Bekijk origineel