Beantwoord

Graag klantkaarten samenvoegen

• 11 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 295 keer bekeken

Ik heb de afgelopen weken 2 abonnementen afgesloten voor mijn dochters. Bij het aanmelden van het tweede abonnement kon ik aangeven dat ik al klant was. Maar ik kreeg daarna de mededeling dat ik pas 2 nummers op mijn naam kon krijgen als er 2 maanden tussen zaten ivm de controle op kredietwaardigheid.
Dt snap ik nog voor een telefoon +abonnement van 2 jaar maar niet voor 2 simonly 's van nog geen 10,- per maand.
Kunnen jullie mijn klantkaarten samenvoegen. Dat maakt mij het controleren van facturen en tegoeden makkelijker.
icon

Beste antwoord door Wietske 12 oktober 2018, 14:27

Geheel begrijpelijk dat je als vader graag inzicht houdt in de gegevens van jouw dochters! Ik kan de abonnementen aan elkaar koppelen wanneer de NAW-gegevens gelijk zijn. Zou je mij in een privébericht via het Moderate account het mobiele telefoonnummer van het andere abonnement willen sturen? Dan help ik je verder.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +12
Geheel begrijpelijk dat je als vader graag inzicht houdt in de gegevens van jouw dochters! Ik kan de abonnementen aan elkaar koppelen wanneer de NAW-gegevens gelijk zijn. Zou je mij in een privébericht via het Moderate account het mobiele telefoonnummer van het andere abonnement willen sturen? Dan help ik je verder.
Reputatie 5
Badge +12
Dankjewel, ik heb jouw privéberichtje ontvangen! Ik heb een verzoek ingediend om beide abonnementen samen te voegen onder één inlognaam volgens de voorkeur die je in het privébericht hebt laten weten. Dit zal binnen uiterlijk 5 werkdagen gebeuren. Als het zo ver is dan wordt dit ook per e-mail nog bevestigd 🙂

Reageer