Beantwoord

Hoe kan ik de naam op mijn contract wijzigen?

• 18 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 164 keer bekeken

Ik probeer al eeuwen de voorletters en achternaam te veranderen in de ben app en via jullie site...

Na mijn relatie breuk heb ik zo snel mogelijk alles veranderd! Echter kon ik alleen mijn voornaam en rekeningnummer wijzigen!! Nu wil ik mijn abbo verlengen met toestel... Maar dit gaat niet! Want op moment van bezorging zal het geweigerd worden omdat ik geen RB Hoogeveen ben!! Dit moet naar MM Brand. En ik ben vrouw, geen man! Ook dat kan ik niet aanpassen! Verder heb ik alles kunnen wijzigen ook mijn adres.

Wat moet ik nu doen? Anders wil ik mijn abbo stopzetten bij jullie 🤷🏼‍♀️
icon

Beste antwoord door Jill 20 augustus 2018, 10:35

Hi Maaike, ik kan begrijpen dat je dit graag snel wilt veranderen! Ik kan jouw naam niet veranderen omdat ik maar twee letters kan aanpassen. Zou je een mail willen sturen met daarin een kopie van jouw legitimatie bewijs naar documenten@ben.nl ? Dan kan het voor je aangepast worden. Alvast bedankt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Maaike, ik kan begrijpen dat je dit graag snel wilt veranderen! Ik kan jouw naam niet veranderen omdat ik maar twee letters kan aanpassen. Zou je een mail willen sturen met daarin een kopie van jouw legitimatie bewijs naar documenten@ben.nl ? Dan kan het voor je aangepast worden. Alvast bedankt!
Hi Jill,

ik heb dit gedaan vorige week maar tot op heden nog geen reactie terug! Ik heb in de mail gezet dat ik nav jouw reactie mijn legitimatie opstuurde zodat er aanpassingen gewijzigd konden worden.

Kan jij mijn misschien meer vertellen? Groetjes Maaike
Reputatie 3
Badge +2
Hoi Maaike, wat vervelend dat je nog geen reactie terug hebt ontvangen. Het is eigenlijk de bedoeling om een contractovername uit te voeren. Je kan de documenten downloaden op contractovername@ben.nl, en alle benodigde informatie vervolgens ingevuld sturen naar contractovername@ben.nl. Ik heb je een e-mail gestuurd met meer informatie 🙂

Reageer