Beantwoord

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres als ik niet kan inloggen op Ik Ben?

• 2 januari 2018
  • 8 reacties
  • 618 keer bekeken

Hoi,

Ik wil graag mijn abonnement wijzigen. Echter kan ik niet op ikben omdat ik daar mijn oude emailadres op had staan waar ik niet meer op kan. Dus ook niet m'n wachtwoord of gebruikersnaam kan wijzigen. Wat moet ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Angelique 3 januari 2018, 13:10

Bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens. Ik vrees erg lastig te moeten zijn... Omdat het abonnement op een andere naam staat kan ik de wijziging helaas niet voor je doorvoeren. De contractant van het abonnement zou even in contact met ons moeten komen om het mailadres aan te kunnen passen.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Timmie18, oei dat is niet handig! Ik ga je helpen om het mailadres te wijzigen zodat jij weer kunt inloggen op Ik Ben. Zou je een privébericht willen sturen naar het moderator account met daarin jouw mobiele nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en oude + nieuwe mailadres?
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens. Ik vrees erg lastig te moeten zijn... Omdat het abonnement op een andere naam staat kan ik de wijziging helaas niet voor je doorvoeren. De contractant van het abonnement zou even in contact met ons moeten komen om het mailadres aan te kunnen passen.
De contractant is mijn vader en die zit naast me
Reputatie 6
Badge +8
Via de computer kan ik dat helaas niet verifiëren, Timmie18. Vandaar mijn bericht om jouw vader contact met ons op te laten nemen.
Snap ik. Het wordt maandelijks van mijn rekening afgeschreven. Ben ik dan niet de contractant?
Reputatie 6
Badge +8
De naam waarop het abonnement is aangevraagd (jouw vader in dit geval) is de contractant. Mocht je al ouder zijn dan 18 en het naam op je eigen naam willen, dan is dit mogelijk! Door hier te klikken lees je hoe jij samen met jouw vader het abonnement op je eigen naam kunt overzetten zodat je in de nabije toekomst zelf wijzigingen mag aanvragen.
Nu wil ik mijn email adres wijzigen. zie ik dat ik 15 euro moet betalen... Ik wilde eigenlijk bij BEN blijven maar in dit geval is het voor mij voordeliger naar een andere provider te gaan. Waarom 15 euro betalen om een email adres te wijzigen????
Reputatie 6
Badge +8
Nu wil ik mijn email adres wijzigen. zie ik dat ik 15 euro moet betalen... Ik wilde eigenlijk bij BEN blijven maar in dit geval is het voor mij voordeliger naar een andere provider te gaan. Waarom 15 euro betalen om een email adres te wijzigen????

Hoi Timmie18, het wijzen van het mailadres uit natuurlijk gratis. Het zou wat zijn als wij hiervoor kosten in rekening brengen.. Het verzoek om het abonnement over te nemen op jouw eigen naam, brengt inderdaad wel kosten met zich mee. Meer over de kosten lees je op onze contractovername pagina.

Reageer