Beantwoord

Hoe wijzig ik mijn e-mailadres als ik niet kan inloggen op Ik Ben?

• 9 januari 2018
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

Ik sta bij uw bedrijf geregistreerd met mijn oude e-mail adres. Nu ben ik mijn wachtwoord van dit e-mailadres kwijt en heb ik daarom al een tijdje een nieuw e-mailadres. Graag wil ik daarom mijn e-mailadres wijzigen. Hoe doe ik dit?

Ik weet namelijk ook niet meer mijn wachtwoord van ikben, vandaar dat ik het niet via ikben kan veranderen. Het wachtwoord wordt opgestuurd naar mijn oude e-mailadres, waar ik dus ook niet meer bij kan. Graag hoor ik hoe ik dit wel kan veranderen.

Met vriendelijke groet,

Titia
icon

Beste antwoord door Angelique 11 januari 2018, 08:11

Bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens. Ik ben het systeem ingedoken en daar heb ik het mailadres voor je aangepast. Ik stuur je gelijk een mail mee met daarin een instructie hoe je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Let op! Deze e-mail kan ook in je ongewenste mail postvak terecht komen. Heb je de e-mail niet binnen 15 minuten ontvangen, controleer dan even je ongewenste mail postvak.

Graag wil ik je er op wijzen om het e-mailadres no-reply@ben.nl toe te voegen aan je adressenboek, dit om te voorkomen dat een e-mail van Ben in je ongewenste mail postvak terecht komt.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Titia, fijn dat je hier een berichtje over stuurt! Ik ga je verder helpen om het mailadres aan te passen én ervoor te zorgen dat jij weer kunt inloggen op Ik Ben. Zou jij je mobiele nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en oude + nieuwe mailadres willen sturen naar het moderator account in een privébericht?
Reputatie 6
Badge +8
Bedankt voor het sturen van de gevraagde gegevens. Ik ben het systeem ingedoken en daar heb ik het mailadres voor je aangepast. Ik stuur je gelijk een mail mee met daarin een instructie hoe je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Let op! Deze e-mail kan ook in je ongewenste mail postvak terecht komen. Heb je de e-mail niet binnen 15 minuten ontvangen, controleer dan even je ongewenste mail postvak.

Graag wil ik je er op wijzen om het e-mailadres no-reply@ben.nl toe te voegen aan je adressenboek, dit om te voorkomen dat een e-mail van Ben in je ongewenste mail postvak terecht komt.

Reageer