Beantwoord

Hoelang loopt mijn ben abonnement nog?

• 1 maart 2018
  • 3 reacties
  • 491 keer bekeken

Beste Ben,

Ik vraag mij af hoe lang het abonnement duurt dat ik genomen heb. Ik vind dit nergens specifiek terug.

M.v.g. Bellazghari
icon

Beste antwoord door Rox 1 maart 2018, 15:13

Hoi Bellazghari, toe aan een verlenging? Ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten tot wanneer jouw Ben abonnement loopt. De start en eventuele einddatum van je abonnement vind je terug op IkBen onder het kopje 'abonnement' en dan 'huidig'.

Ik ben meteen even het systeem ingedoken om te kijken tot wanneer jouw huidige abonnement loopt en dit is tot 24-04-2018, dit betekend dat jij alvast een verlenging kunt aanvragen 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Bellazghari, toe aan een verlenging? Ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten tot wanneer jouw Ben abonnement loopt. De start en eventuele einddatum van je abonnement vind je terug op IkBen onder het kopje 'abonnement' en dan 'huidig'.

Ik ben meteen even het systeem ingedoken om te kijken tot wanneer jouw huidige abonnement loopt en dit is tot 24-04-2018, dit betekend dat jij alvast een verlenging kunt aanvragen 😃
Hallo,

Ik heb nog 1 vraag, zou ik nu ook kunnen overstappen naar een andere provider of kan dat nog niet?

M.v.g. Bellazghari
Reputatie 7
Badge +7
Overstappen? Zit je er echt aan te denken om Ben te gaan verlaten? Hoe komt dat zo 😞 Je bent er uiteraard vrij in om je abonnement voort te zetten bij een andere aanbieder, jij kunt nummerbehoud aanvragen vanaf 60 dagen voordat jouw abonnement afloopt, de nieuwe provider zal dat jouw abonnement opzeggen op de eerste werkdag nadat jouw contract is afgelopen.

Reageer