Beantwoord

Is het mogelijk een abbonement over te dragen aan jezelf?

• 17 januari 2018
  • 1 reactie
  • 442 keer bekeken

Na mijn problemen die ik heb beschreven in mijn vorige post: https://forum.ben.nl/abonnement-en-contract-23/ik-heb-een-heel-nieuw-abonnement-besteld-i-p-v-mijn-abonnement-verlengd-16985

Heb ik contact op genomen met Ben en die zeiden als volgt "wat vervelend dat jouw bestelling niet is gegaan zoals je hem had bedoeld. Nu geef je aan dat je het abonnement wilt annuleren maar de telefoon wilt behouden, maar dat is niet mogelijk.

Wanneer wij het abonnement annuleren dan moet de telefoon worden teruggestuurd. Je kunt er ook voor kiezen om het abonnement wel door te laten lopen en dit aan een familielid of zo over te doen en dan met contractovername. Jij behoudt dan je telefoon en jouw eigen nummer en de ander heeft dan het abonnement." - Ben.

Zou ik dus mijn abonnement op mijn nieuwe huawei telefoon kunnen zetten op het nummer/kaartje van mijn oude samsung telefoon?
icon

Beste antwoord door Rox 18 januari 2018, 08:29

Hoi Marlo! Als je gebruikt maakt van contractovername wordt de naam en de geboortedatum op het contract veranderd. Het is dus niet zo dat je daarmee het abonnement op een andere simkaart kan plaatsen. Meer informatie over contractovername lees je hier.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Marlo! Als je gebruikt maakt van contractovername wordt de naam en de geboortedatum op het contract veranderd. Het is dus niet zo dat je daarmee het abonnement op een andere simkaart kan plaatsen. Meer informatie over contractovername lees je hier.

Reageer