Beantwoord

Loopduur simonly abonnement

• 10 september 2018
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

goedemorgen,
ik heb 2 abonomenten, 1 van mijn dochter sim only en 1 van mij is met toestel. Nu wil ik die van mijn dochter ook weer met een nieuw toestel bestellen, maar krijg bericht dat abonoment nog te lang loopt?! Sim only is toch per maand opzegbaar?

hoor graag!

mvrgr,
J.Lauwrier
icon

Beste antwoord door Romy 10 september 2018, 12:02

Hi Jolan. Wat leuk dat je twee abonnementen houdt bij Ben.

Ik kan me voorstellen dat je meer informatie wilt over de loopduur van het contract. Sim Only betekent niet automatish maandelijks opzegbaar. We bieden naast maandelijks opzegbare abonnementen, ook 24 maandelijkse Sim Only contracten aan. Het ligt er dus aan wat je hebt gekozen toen je jouw abonnement afsloot. Je kunt dit terug vinden in de order bevestiging (e-mail), jouw persoonlijke ik-Ben omgeving of teruglezen in het contract.

Wanneer je wilt verlengen met toestel kun je naast verlengen, ook kiezen voor een "vroegtijdige verlenging". Je kan dit drie maanden na het aangaan van je Sim Only contract kosteloos omzetten. Deze handeling kan enkel worden doorgevoerd via de klantenservice, of via social media.
Een vroegtijdige verlenging kun je doorvoeren als je voor een 24 maanden abonnement met toestel kiest. Hierbij kun je kiezen uit het aanbod vermeld op de website. Op deze manier kun je jouw Sim Only alsnog omzetten naar een abonnement met toestel.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Jolan. Wat leuk dat je twee abonnementen houdt bij Ben.

Ik kan me voorstellen dat je meer informatie wilt over de loopduur van het contract. Sim Only betekent niet automatish maandelijks opzegbaar. We bieden naast maandelijks opzegbare abonnementen, ook 24 maandelijkse Sim Only contracten aan. Het ligt er dus aan wat je hebt gekozen toen je jouw abonnement afsloot. Je kunt dit terug vinden in de order bevestiging (e-mail), jouw persoonlijke ik-Ben omgeving of teruglezen in het contract.

Wanneer je wilt verlengen met toestel kun je naast verlengen, ook kiezen voor een "vroegtijdige verlenging". Je kan dit drie maanden na het aangaan van je Sim Only contract kosteloos omzetten. Deze handeling kan enkel worden doorgevoerd via de klantenservice, of via social media.
Een vroegtijdige verlenging kun je doorvoeren als je voor een 24 maanden abonnement met toestel kiest. Hierbij kun je kiezen uit het aanbod vermeld op de website. Op deze manier kun je jouw Sim Only alsnog omzetten naar een abonnement met toestel.
Hoi Romy,
zie inderdaad dat Sim only van mij dochter 24 mnd is😓zouden toch graag weer met toestel een abonoment willen, kan deze niet omgezet worden met behoud van haar nummer?

gr,
jolan
Reputatie 5
Badge +12
Jazeker! Je kunt er namelijk voor kiezen om het abonnement vroegtijdig te verlengen. Ik zie dat dit inmiddels vandaag al gebeurd is 😃

Reageer