Beantwoord

Naamswijziging

• 21 november 2018
  • 3 reacties
  • 878 keer bekeken

Ik heb vorig jaar een abonnement afgesloten voor mijzelf en mijn 2 dochters. Mijn oudste dochter is nu 18 jaar. Hoe kan ik het abonnement op haar naam zetten? Zijn er ook kosten aan verbonden?
icon

Beste antwoord door Romy 22 november 2018, 16:41

Ik zal het contract invullen en versturen via de mail. Heb ik nog een vraag: Betaling blijft via mijn rekening gaan. Kan ik dat gedeelte overslaan?

Je kan dan het beste opnieuw jouw gegevens invoeren. Ik wens je een fijne dag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Ik heb vorig jaar een abonnement afgesloten voor mijzelf en mijn 2 dochters. Mijn oudste dochter is nu 18 jaar. Hoe kan ik het abonnement op haar naam zetten? Zijn er ook kosten aan verbonden?

Hi Janine. Wat leuk dat je meerdere Ben abonnnementen hebt binnen de familie. En natuurlijk gefeliciteerd met je dochter! Ik zal je dochter een leuke goodiebag versturen om het te vieren! 🙂 Ik heb je een e-mail veratuurd met meer informatie over het wijzigen van de gegevens.
Ik zal het contract invullen en versturen via de mail. Heb ik nog een vraag: Betaling blijft via mijn rekening gaan. Kan ik dat gedeelte overslaan?
Reputatie 5
Badge +9

Je kan dan het beste opnieuw jouw gegevens invoeren. Ik wens je een fijne dag!

Reageer