Beantwoord

ongewenste e-mail

• 29 oktober 2018
  • 8 reacties
  • 871 keer bekeken

Ik ontving vandaag een zgn fishing mail van Rabobank over het verlopen van mijn bankpas.
de afzender was klanten@ben.nl

Is de site van Ben gehackt zodat er vanuit het bestand van Ben de klanten gemaild kunnen worden?
icon

Beste antwoord door Romy 14 december 2018, 15:41

Hi Geert. Bedankt voor jouw informatie. Het is natuurlijk heel vervelend om deze e-mails te moeten ontvangen. Het is enkel doordat hij onze naam gebruikt niet per definitie een Ben klant. Ik wil je voor nu voorstellen om deze afzender te blokkeren en een melding te maken op bovenstaand e-mailadres en een screenshot bij te voegen. Sorry dat ik voor nu niets anders voor je kan betekenen.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi h.vaneijk, jeetje goed dat je zo oplettend bent! Zou je een screenshot van de mail willen sturen naar phishing@t-mobile.nl dan kunnen wij verder onderzoek gaan doen. Alvast bedankt.
De persoon met het mailadres klanten@ben.nl verzendt nog steeds phising mails. Nu voor "ABN-AMRO" (d.d. 14-12-2018. Kan "Ben" deze koekenbakker niet uit de lucht halen en een briefje sturen dat hij moet stoppen met deze flauwekul of aangifte doen, dat kan natuurlijk ook nog. Jullie moeten in jullie administratie zijn/ haar gegevens hebben, lijkt me.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Geert. Bedankt voor jouw informatie. Het is natuurlijk heel vervelend om deze e-mails te moeten ontvangen. Het is enkel doordat hij onze naam gebruikt niet per definitie een Ben klant. Ik wil je voor nu voorstellen om deze afzender te blokkeren en een melding te maken op bovenstaand e-mailadres en een screenshot bij te voegen. Sorry dat ik voor nu niets anders voor je kan betekenen.
Oké, duidelijk Romy. Een screenshot had ik al verzonden naar phishing@t-mobile.nl

Gr. Geert
Reputatie 5
Badge +9
Heel erg bedankt voor je medewerking en oplettendheid! Kan ik nog iets voor je doen?
Hallo Romy, op dit moment niet. P.s. Jammer dat jullie er niks in kunnen betekenen verder.
Reputatie 5
Badge +9
Dat kan ik me voorstellen. Mijn collega's van de juiste afdeling gaan er in ieder geval hard mee aan de slag en ik wens je nog een hele fijne dag toe.
Oké, thx. Van hetzelfde .... fijne dag nog.

Reageer