Beantwoord

Overstappen

  • 6 januari 2019
  • 1 reactie
  • 805 keer bekeken

Ik heb te laat mijn abonnement opgezegd en heb per 28-01 een nieuw abonnement. Mijn huidige abonnement loopt af op 16-01.
Kan ik in die tussentijd nog wel bellen en tegen welke tarief?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Wietske 7 januari 2019, 10:07

Hoi Hahesolo, wat jammer dat je besloten hebt om ons te gaan verlaten 😞 Na de 24 maanden periode gaat jouw abonnement automatisch over in een maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement. Geen zorgen, wij blijven dus jouw provider totdat de nieuwe provider het telefoonnummer van ons heeft overgenomen.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Hahesolo, wat jammer dat je besloten hebt om ons te gaan verlaten 😞 Na de 24 maanden periode gaat jouw abonnement automatisch over in een maandelijks opzegbaar Sim Only abonnement. Geen zorgen, wij blijven dus jouw provider totdat de nieuwe provider het telefoonnummer van ons heeft overgenomen.

Reageer