Beantwoord

Verlengen onder een andere naam.

• 16 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 870 keer bekeken

Beste Ben,

Toen ik mijn eerste abonnement kreeg was ik nog geen 18, en bij mijn 2e ook niet dus hadden we het op mijn vaders naam gezet. Nu ben ik wel 18 en wil ik een abonnement op mijn eigen naam. Ik zag het studentenabonnement waar ik voor wil gaan.
Mijn vraag ik alleen: kan ik instellen vanaf wanneer mn abonnement ingaat? Want mijn huidige abonnement loopt tot 31 december.

Alvast bedankt.

Groetjes,
Vera
icon

Beste antwoord door Wietske 16 oktober 2018, 09:16

Ik begrijp dat je het abonnement nu graag op jouw naam wil overzetten Vera! Mijn advies zou zijn om jouw abonnement eerst door middel van een contractovername op jouw naam over te zetten. Hoe je dat doet lees je hier. Wanneer het abonnement op jouw naam staat dan kan je jouw abonnement vervolgens verlengen. Wil je gebruik maken van de Studentendeal dan verleng je via de link www.ben.nl/student.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Ik begrijp dat je het abonnement nu graag op jouw naam wil overzetten Vera! Mijn advies zou zijn om jouw abonnement eerst door middel van een contractovername op jouw naam over te zetten. Hoe je dat doet lees je hier. Wanneer het abonnement op jouw naam staat dan kan je jouw abonnement vervolgens verlengen. Wil je gebruik maken van de Studentendeal dan verleng je via de link www.ben.nl/student.

Reageer