Beantwoord

Wanneer start mijn abonnement?

• 6 september 2018
  • 1 reactie
  • 93 keer bekeken

Hallo,

Vandaag heb ik mijn nieuwe abbonement binnengekregen. Alleen op de bijgevoegde brief staat dat de kaart pas vanaf 18 september bruikbaar us. Op de mails en sms'jes staat dat mijn tel.nr. op 5 september wordt overgezet en dat ik dan gebruik kan maken van de kaart. Nu weetik niet wat ik moet geloven.
Ik hoop dat u mij kunt helpen

Dit staat in het sms'je:

Hallo, je kunt nu je nummer overzetten naar Ben. Ga naar www.ben.nl/nummerbehoud en Klik op en ontvang een sms wanneer je nummer is overgezet. Veel plezier met je abonnement! Groeten van Ben

Mvg,
Wilko van Essen
icon

Beste antwoord door Wietske 6 september 2018, 15:57

Dat klinkt inderdaad verwarrend, Wilko! Wel superleuk dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn 😃 Om je voor eens en voor altijd duidelijkheid te geven heb ik het een en ander voor je nagekeken. De startdatum wordt bepaald door de datum waarop jouw telefoonnummer naar ons wordt overgezet. Dit is vandaag op 6 september gebeurd dus je kunt jouw mooie blauwe simkaart inmiddels al gebruiken!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Dat klinkt inderdaad verwarrend, Wilko! Wel superleuk dat wij jouw nieuwe provider mogen zijn 😃 Om je voor eens en voor altijd duidelijkheid te geven heb ik het een en ander voor je nagekeken. De startdatum wordt bepaald door de datum waarop jouw telefoonnummer naar ons wordt overgezet. Dit is vandaag op 6 september gebeurd dus je kunt jouw mooie blauwe simkaart inmiddels al gebruiken!

Reageer