Beantwoord

Wat is de status van mijn verzoek voor contractovername?

  • 11 juni 2018
  • 1 reactie
  • 671 keer bekeken

Beste Ben, ik heb vorige week woensdag een mail gestuurd over de contractovername van mijn abonnement. Ik heb alleen nog geen bevestigingsmail gehad? Ben ik daar te vroeg mee en wanneer zou ik die kunnen verwachten?

Met vriendelijke groet,

Amber
icon

Beste antwoord door Wietske 11 juni 2018, 15:48

Hoi Amber,



Hartstikke logisch dat je onderhand wel wil weten waar je aan toe bent als het over je contractovername gaat! Ik zie dat je vanmorgen telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat de bevestigingsmail van de contractovername inmiddels opnieuw naar je is verzonden. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +12
Hoi Amber,

Hartstikke logisch dat je onderhand wel wil weten waar je aan toe bent als het over je contractovername gaat! Ik zie dat je vanmorgen telefonisch contact hebt gehad met de klantenservice en dat de bevestigingsmail van de contractovername inmiddels opnieuw naar je is verzonden. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Reageer