Beantwoord

wijzigen contract op andere naam

• 3 december 2018
  • 1 reactie
  • 912 keer bekeken

goedemorgen, Ik heb onder mijn naam destijds een abonnement afgesloten voor mijn dochter daar zij nog geen 18 was. Zij is nu inmiddels 18. Hoe kan ik het contract omzetten op haar naam? Zij wil nu nl. een nieuwe telefoon kopen met behoud van nummer en bundel.
Met vriendelijke groet,

WHA van Holsteijn.

Het gaat om tel. [edit: telefoonnummer verwijderd]
icon

Beste antwoord door Romy 3 december 2018, 15:30

goedemorgen, Ik heb onder mijn naam destijds een abonnement afgesloten voor mijn dochter daar zij nog geen 18 was. Zij is nu inmiddels 18. Hoe kan ik het contract omzetten op haar naam? Zij wil nu nl. een nieuwe telefoon kopen met behoud van nummer en bundel.

Met vriendelijke groet,

WHA van Holsteijn.

Hi! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met de klantenservice om een contractovername te realiseren. Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag van je!

(Ik heb trouwens in verband met je eigen privacy het telefoonnummer verwijderd)
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9
Met vriendelijke groet,

WHA van Holsteijn.

Hi! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt opgenomen met de klantenservice om een contractovername te realiseren. Mocht je nog vragen hebben, hoor ik het graag van je!

(Ik heb trouwens in verband met je eigen privacy het telefoonnummer verwijderd)

Reageer