Beantwoord

Bundel (deel ) kwijt ..

  • 31 January 2019
  • 3 reacties
  • 425 keer bekeken

Veel details ?
Hier komt ie...
Ik dacht ..ik kan goedkoper ..
Ik snap er niks van
12 euro ging eraf 28 januari voor mijn 2500 mb +100sms /bellen.
Dus ik dacht ga lekker goedkoper ..als FNV er.
7.50 was toch de reclame ?
Ok ..
Ik stap in de computermachine en weet te regelen ( vraag me niet hoe ) ben 61 jaar voor een abonnement van 8 euro met dezelfde +100sms /bellen en ik dacht 2500 mb.
Bleek 2000 mb te zijn .
Ik gebruik dat (haast) nooit, dus dacht toch maar doen . die 2000 MB is wel genoeg.
Krijg ik bla .bla .bla ..verhaal en welkom enz .. en kan prompt niet meer internetten.(bleek vandaag)
Gisteren was ik gewoon thuis en heb de hele dag op wifi gezeten en die paar keer dat ik mobiel gebruikte buiten mijn wifi kreeg ik geen verbinding met internet.
Dacht echt dit ligt aan het toestel komt wel goed ….niet dus.
Bleek dat ik in mijn oude bundel die doorliep t/m 31 januari 2500 MB had ik iets van 2.225 “ongeveer mb gebruikt niet genoeg te hebben .
Ik eventjes blij dat ik MB Pauze had geactiveerd anders wat gebeurd er dan ?
De nieuwe abonnement is ingegaan woensdag 30 januari ingegaan en men verteld direct dat ik boven mijn MB taks zit ..2000 MB waarvan 2.225 al gebruikt.
(oude bundel)
Pas vanaf 1 februari zou ik van mijn volgende bundel deel 2000 mb gebruik kunnen maken ..mocht ik toch willen internetten zou ik bij moeten kopen ..
Die lui bij Ben die zijn gek .
2 dagen zonder mobiel internet ..terwijl mijn tegoed van mijn eerste bundel nog niet op was .
Wie kan hier nog chocola van maken ?
Ik wil graag kunnen internetten zonder zogenaamd bijbetalen omdat ik boven mijn bundel grote zou zitten ..onzin .. De 12 euro die betaald is op 28 januari ( oude bundel) wordt toch wel met de nieuw ( 8 euro ) verrekend toch ?
Ik had willen bellen maar heb de hele dag gewerkt ( zinder internet op mijn telefoon) .
Bedankt Ben voor deze onplezierige start van mijn nieuw abonnement
met vriendelijke groet rene strobos

icon

Beste antwoord door Romy 5 February 2019, 12:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hi Rene. Wanneer je niet boven je internet bundel zit, zou je nog moeten kunnen internetten. Het kan wel eens gebeuren dat er iets niet goed is met jouw simkaart of de instellingen in jouw toestel. Ik wil je dan ook adviseren gebruik te maken van onze klatenservice zodat zij je op het moment verder kunnen helpen. Wanneer je twee dagen al zonder internet zit, is dat natuurlijk super zonde. Kun je inmiddels weer gebruik maken van de bundels?
Tja ..Romy ..wanneer ik een nieuwe bundel krijg/bestel die op een bepaalde datum ingaat ( laten we zeggen 30 januari) , dan verwacht ik dat dat bestelde bundel (2000 mb) die dag gewoon ingaat. 30 januari dus

Ik had het....... ( en ik heb dat gelukkig niet gedaan ) ook een paar dagen eerder dit kunnen beslissen ( ander abonnement)
Op bijvoorbeeld 23 januari met dan nog ( even fictief) precies 500 MB van mijn oude bundel te gaan van de 2500.
500MB die ik dan kwijt zou zijn (2000 mb gebruikt van mijn vorige bundel).. ik zou er dan 500 mb bij inschieten ?
En ik zou dan vanaf 23 tot 1 februari niet kunnen internetten.?? met alleen duur bij betalen ?
Hoe is het mogelijk dat je als je een nieuw abonnement besteld men mij per direct ( dezelfde dag) verteld dat het dat ik boven mijn quotum zou zitten ?
De eerste dag en dan al 2000 mb weg ? helemaal niet in werking gegaan…. niet gekregen ?
( Het kan wel eens gebeuren dat er iets niet goed is met jouw simkaart of de instellingen in jouw toestel.) wordt mij gemeld
Nee jullie hebben de gegevens van beide bundels door elkaar gehaald en ik was 2 dagen de pineut.
Ondertussen doet de bundel het vanaf 1 februari ..en niet 30 januari zoals je al vertelde
Dat is het verhaal…. en niet anders, voor zover ik het begrepen heb..
ik vond het raar en irritant dat het op deze manier ging en had bijna m’n telefoon gereset ( ik dacht dat het daar aan lag)
Misschien heb jij een andere uitleg ?
Ben ik een uniek geval of gebeurd dit wel vaker ?
Met vriendelijk groet René
Reputatie 5
Badge +9
Hi René,

Nee, je betaalt in verhouding voor jouw bundels. Wanneer je een bundelwijziging doorvoert zal je geen MB's mee nemen naar jouw volgende bundel, maar betaal je ook naar verhouding. Verder zie ik dat je geen bundelwijziging, maar een verlenging hebt doorgevoerd. Dit is iets anders, maar ook hierbij is het niet de bedoeling dat je onbereikbaar bent. Hierom adviseerde ik je contact op te nemen met de klantenservice. Ik zie dat je dit niet gedaan hebt. Mijn collega's hadden dit graag voor je uitgezocht, maar achteraf is dit niet te zeggen.

Reageer